Μία πρόσφατη έρευνα της IDC για τη SAP ανέδειξε το γεγονός ότι οι τράπεζες επιθυμούν να συνεργαστούν με FinTech Startups. Ωστόσο, η πολυπλοκότητα των αρχιτεκτονικών ΙΤ εντός των τραπεζών κάνει τέτοιες συνεργασίες δύσκολες.
Για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος η SAP παρουσίασε πρόσφατα την τελευταία έκδοση του SAP Omnichannel Banking, μίας λύσης ψηφιακής τραπεζικής η οποία απλοποιεί τις διαδικασίες διαχείρισης mobile και online εφαρμογών για τους τομείς της τραπεζικής καταναλωτών, μικρομεσαίων επιχειρήσεων και εταιρικών πελατών μέσα από μία ενιαία πλατφόρμα δομημένη με ανοιχτή αρχιτεκτονική με χρήση APIs.
Με περισσότερες από 500 διαθέσιμες μικρο-υπηρεσίες, η νέα λύση ψηφιακής τραπεζικής βοηθά τις τράπεζες να δημιουργήσουν εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, tablets και υπολογιστές που ανταποκρίνονται στις ειδικές απαιτήσεις των πελατών τους.
Επίσης η εκτεταμένη «βιβλιοθήκη» εφαρμογών κάνει την εξατομίκευση πιο γρήγορη, με τη ρύθμιση περισσότερων από 200 χαρακτηριστικών, μειώνοντας σημαντικά τους αναγκαίους πόρους που χρειάζονται για την ανάπτυξη εξειδικευμένων επεκτάσεων στον τραπεζικό κλάδο
Η modular αρχιτεκτονική του SAP Omnichannel Banking βοηθά τις τράπεζες να λανσάρουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες σταδιακά, χωρίς να διακόπτουν τις υφιστάμενες λειτουργίες τους. Η λύση μπορεί να εφαρμοστεί είτε στην ήδη υπάρχουσα υποδομή μία τράπεζας, είτε στο cloud, καλύπτοντας την ανάγκη για γρηγορότερη εφαρμογή της στην αγορά αλλά και την ανάγκη μεγαλύτερης συχνότητας ενημερώσεων.