Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

AirHelp: ο “σύμμαχος” των ταξιδιωτών σε περιπτώσεις προβλημάτων στις πτήσεις

Μόνο το 2016 περίπου 62.000 επιβάτες είχαν υποστεί ακύρωση ή καθυστέρηση στο Ελ. Βενιζέλος και αυτά τα προβλήματα προβλέπουν αποζημιώσεις από τις αεροπορικές εταιρείες ύψους 19 εκατ. ευρώ! 

Ως επιβάτες είτε δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, είτε δεν ξέρουμε πώς θα διεκδικήσουμε τις αποζημιώσεις. Μια Startup, με την υποστήριξη του Y Combinator μάλιστα, η Airhelp, καλύπτει και τη χώρα μας και είναι ο σύμμαχός μας για τις διεκδικήσεις μας. 

Ο Κανονισμός ΕΚ 261 από το 2004 είναι νόμος της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών στον οποίο όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ πρέπει να συμμορφώνονται

Σύμφωνα με αυτόν τον Ευρωπαϊκό νόμο για την προστασία των επιβατών αερομεταφορών, κάθε επιβάτης δικαιούται ως και €600 αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή υπερκράτηση της θέσης του. Επίσης, δεν είναι ποτέ αργά για να διεκδικήσετε τα δικαιώματά σας. Ο κάθε επιβάτης, που έτυχε να έχει άσχημη εμπειρία, μπορεί να κάνει αίτημα για αποζημίωση ως και 3 χρόνια πριν.

Υπάρχει περίπτωση οι επιβάτες να μην θυμούνται λεπτομερώς τα στοιχεία από προηγούμενες πτήσεις και γι αυτό υπάρχει και η υπηρεσία Inbox Scanner της AirHelp η οποία εξετάζει τις κρατήσεις μας και ελέγχει αν υπήρχαν προβλήματα με ευθύνη των αεροπορικών εταιρειών.
Εφόσον τελικά υπάρξει αποζημίωση τότε μόνο η εταιρεία παίρνει την προμήθειά της με τον μέσο όρο αποζημιώσεων να αγγίζει τα 400 ευρώ.

Όπως φαίνεται μέσα από τους κανονισμούς, ταξιδιώτες που έχουν βιώσει καθυστέρηση 3 ωρών και πλέον ώσπου να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους (λόγω καθυστέρησης, ακύρωσης ή υπερκράτηση της θέσης τους), και δεν έχουν ως αιτία ειδικές συνθήκες όπως ο καιρός και οι απεργίες στα αεροδρόμια κ.λ.π., έχουν νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα για αποζημίωση από τις αεροπορικές εταιρίες.

Όπως δήλωσε η υπεύθυνη επικοινωνίας της AirHelp στην Ελλάδα, κα Χρύσα Πομόνη «Το κυρίως πρόβλημα είναι ότι μόλις το 1% των ταξιδιωτών έχει γνώση των κανονισμών. Οι αεροπορικές εταιρίες, πολλές φορές το κάνουν ακόμη δυσκολότερο στο να λάβουν δράση και να διεκδικήσουν νομίμως τα δικαιώματά τους,  κάνοντας την αίτηση για την αποζημίωση που δικαιούνται, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μένουν ξεκρέμαστοι».

Σύμφωνα με την κα Πομόνη «αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου σε ότι αφορά την βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε σε επιβάτες ώστε να λάβουν αυτό που πραγματικά δικαιούνται.
Η AirHelp είναι έτοιμη να προσφέρει νομικές υπηρεσίες σε περίπτωση που χρειαστεί εκπροσωπώντας επιβάτες και υποστηρίζοντας τα αιτήματά τους. Φυσικά πάντα ευχόμαστε οι αεροπορικές εταιρίες να ακολουθούν ομαλά τις διαδικασίες ώστε να μην χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις ώστε να φτάνουμε στην τελική αποζημίωση, συνήθως όμως δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο. Ελπίζουμε οι αερομεταφορείς εν τέλει να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, και προσκαλούμε όλους σε διάλογο δεδομένου ότι οι τρέχουσες αγωγές αποζημίωσης προκαλούν ασφυξία στα δικαστήρια εις βάρος των φορολογουμένων της χώρας μας»

Apozimiosi AirHelp.gr (map)

Mathe ta dikaiomata AirHelp.gr

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις