Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Αυξάνονται οι αγορές online εκτός συνόρων στην Ευρώπη!

Επτά στους δέκα Ευρωπαίους καταναλωτές αγόρασαν αντικείμενα από καταστήματα έξω από τη χώρα διαμονής τους, κυρίως λόγω των καλύτερων τιμών αλλά και αναζήτησης μίας συγκεκριμένης μάρκας ή προϊόντος, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η UPS το 2017.

Αυτό επιβεβαιώνει την τάση που έχουν καταγράψει και άλλες παρόμοιες έρευνες οι οποίες δείχνουν ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τα καταστήματα online στο να προσεγγίσουν πελάτες από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Βέβαια το διασυνοριακό εμπόριο χρειάζεται ειδική υποστήριξη με τη παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών έτσι ώστε οι έμποροι να ανταποκριθούν στις προσδοκίες και τις ανάγκες των διαδικτυακών αγοραστών.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα κορυφαία κριτήρια κατά την αγορά από λιανέμπορους άλλης χώρας περιλαμβάνουν: ασφάλεια πληρωμών (75%), ξεκάθαρη αναφορά στο συνολικό κόστος της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των δασμών και των τελών (72%), σαφής πολιτική επιστροφής (63%), τιμές στο νόμισμα του αγοραστή (63%) και η ταχύτητα παράδοσης (62%).

Η μελέτη της UPS διαπίστωσε επίσης ότι σχεδόν όλοι (96%) οι Ευρωπαίοι αγοραστές που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αγόρασαν από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (Βλ. Amazon). Από αυτούς, το 67% αναφέρουν τις καλύτερες τιμές ως το λόγο για να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε παρόμοιου είδους πλατφόρμες αντί για απευθείας στον έμπορο, ενώ το 43% παραθέτει ως λόγο τις ευρύτερες επιλογή προϊόντων σε οποιαδήποτε δεδομένη κατηγορία.

Περισσότεροι από τους μισούς (52%) διαδικτυακούς αγοραστές στην Ευρώπη θεωρούν ως σημαντικό παράγοντα τον αριθμό επιλογών αποστολής όταν αναζητούν και επιλέγουν προϊόντα online, ενώ το 75% θεωρεί τη δωρεάν επιστροφή εξίσου σημαντική. Επιπλέον, το 63% των αγοραστών ενδιαφέρονται για αποστολή σε εναλλακτική τοποθεσία με παρατεταμένες ώρες λειτουργίας, αν το κόστος είναι λιγότερο από την αποστολή στο σπίτι τους.

Οι λιανέμποροι πρέπει να λάβουν υπόψιν τους τις φορητές συσκευές καθώς η χρήση των Smartphones για την αγορά προϊόντων αυξάνεται. Σύμφωνα με τη μελέτη, το 43% των χρηστών Smartphone πραγματοποίησε αγορά από το κινητό του.

Οι αγοραστές χρησιμοποιούν επίσης τις κινητές τους συσκευές και για άλλες λειτουργίες που σχετίζονται με την αγορά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου για να εντοπίσουν καταστήματα ή πληροφορίες σχετικά με κάποιο κατάστημα (78%), να παρακολουθήσουν την πορεία της παραγγελίας τους (78%) και να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ εμπόρων (75%).

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις