Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η διαφήμιση στην εποχή του Streaming

H άνθηση των υπηρεσιών Streaming (βλ. Netflix) έχει σίγουρα αλλάξει και την αγορά της τηλεοπτικής διαφήμισης μια και ως γνωστόν δεν υπάρχει διαθέσιμος διαφημιστικός χρόνος, μια και οι υπηρεσίες αυτές είναι συνδρομητικές.

Βέβαια Netflix, Amazon, Vimeo, Hulu κ.α. υπηρεσίες έχουν βρει άλλο ένα κανάλι εσόδων, την λεγόμενη γκρίζα διαφήμιση ή την τοποθέτηση προϊόντων εντός του τηλεοπτικού προγράμματος.

Σύμφωνα με στοιχεία του Branded Entertainment Network το 2016 στο 100% των σειρών και ταινιών παραγωγής Amazon Prime Video υπήρξαν τοποθετήσεις προϊόντων αλλά και στο 91% αυτών στο Hulu και στο 74% περιεχομένου παραγωγής του Netflix!

Ενώ παλιότερα δεν υπήρχαν κανονικές μάρκες στα διάφορα προϊόντα που χρησιμοποιούσαν οι χαρακτήρες της σειράς, σήμερα το νεανικό δίνει έμφαση στις μάρκες και περιμένει να τις δει στις αγαπημένες του σειρές μια και σε αντίθετη περίπτωση η σειρά θα φανεί “ψεύτικη”.

Στις κινηματογραφικές ταινίες είναι πιο συνηθισμένη η τοποθέτηση προϊόντων, με την Apple να έχει επενδύσει πολλά χρήματα εκεί.

Στις περιπτώσεις όμως των σειρών τα πράγματα είναι κάπως πιο πολύπλοκα μια και θα πρέπει το σενάριο να υποστηρίζει την τοποθέτηση προϊόντων και αυτό δεν γράφεται πάντα με αυτό τον σκοπό. Βέβαια σε μια σειρά που υπάρχουν πολυτελή αυτοκίνητα είναι σαφώς πιο εύκολο να διαφημιστούν αυτοκινητοβιομηχανίες π.χ.

Βέβαια πολλοί είναι αυτοί που αμφισβητούν την αποδοτικότητα αυτών των τοποθετήσεων προϊόντων αλλά και πάλι στελέχη του Branded Entertainment Network αναφέρουν σαν παράδειγμα την μη ηθελημένη αναφορά της βάφλας Eggo στο Strangers Things, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της την περίοδο μετά την προβολή του επεισοδίου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις