Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι νικητές του διαγωνισμού EU WBA Pitching Battles της Αθήνας

Συνολικά οκτώ startups από την Ελλάδα και το εξωτερικό διαγωνίστηκαν για ένα εισιτήριο για τον τελικό της διοργάνωσης Lean In EU WBAs Pitching Battles που θα γίνει στην Ιταλία τον ερχόμενο Δεκέμβριο, καθώς και συμβολικά χρηματικά έπαθλα και υπηρεσίες επιχειρηματικής επιτάχυνσης από την Starttech Ventures.

Το ευρωπαϊκό έργο “Lean In EU WBAs” στοχεύει στην ανάδειξη και ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας και των γυναικών επιχειρηματικών αγγέλων (business angels). Σε αυτή την κατεύθυνση, η διοργάνωση των Pitching Battles προσέφερε ζωντανές και μέσω Skype παρουσιάσεις από γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλληλεπίδραση, συζητήσεις και δικτύωση. Η κριτική επιτροπή αποτελούνταν από τις:

Flavia Richardson, Funding London
Tal Tochner, PICO Partners
Αλεξάνδρα Χολή & Μυρτώ Παπαθάνου, Metavallon Ventures
Μαρίκα Ρέλλα, Vector Partners
Αντιγόνη Λυμπεροπούλου, ΤΑΝΕΟ
Μυρτώ Σώκου, σύμβουλος επενδύσεων.

1η θέση: KalaΘos – μια B2B διαδικτυακή πλατφόρμα από την Ελλάδα που εξυπηρετεί την online συνεργασία μεταξύ παραγωγών και πωλητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών, ενώ παρέχει ιχνηλασιμότητα των σταδίων παραγωγής και ποιοτικούς ελέγχους, με αποδέκτη και τον τελικό καταναλωτή. Κέρδισε το εισιτήριο για το Μιλάνο και 1.500 ευρώ.

2η θέση: VideoOculograph – Πλατφόρμα από την Ρωσία με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης που επιτρέπει τη διάγνωση μέσω βίντεο και μη επεμβατική θεραπεία οφθαλμολογικών βλαβών. Κέρδισε 1.000 ευρώ  και υπηρεσίες από την Starttech.

3η θέση: B2BWAVE – μια cloud B2B λύση ηλεκτρονικού εμπορίου από την Ελλάδα για διανομείς, χονδρεμπόρους και κατασκευαστές. Κέρδισε 500 ευρώ  και υπηρεσίες από την Starttech.

Hints & tips για Startuppers

Μερικά σημεία που ξεχώρισαν κατά τις εναρκτήριες ομιλίες αλλά και από τις παρουσιάσεις των ομάδων:

  • Η δεξιότητα του να παρουσιάζει κάποιος την επιχείρηση και τα επιτεύγματά της σε μόλις 5’, έχοντας ενδεχομένως και το άγχος ότι κρίνεται, ήταν από τα κυριότερα μαθήματα. Γι’ αυτό θα πρέπει η παρουσίαση να είναι περιεκτική, σαφής και ‘to the point’, προβάλλοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης, τη βιωσιμότητα, και οπωσδήποτε τους λόγους για τους οποίους ο επενδυτής καλείται να επενδύσει.
  • Το επιχειρηματικό μοντέλο συχνά υπερτερεί του ίδιου του προϊόντος ή της προσφερόμενης υπηρεσίας. Δηλαδή, φαίνεται ότι οι επενδυτές ενδιαφέρονται για τους λόγους και τον τρόπο που η επιχείρηση παράγει ή προσφέρει το προϊόν/υπηρεσία.
  • Θα πρέπει να τεκμηριωθούν επαρκώς οι πηγές εσόδων, η κερδοφορία και η οικονομική ευρωστία.
  • Το να είσαι επιχειρηματίας και να προσπαθείς να δημιουργήσεις επιχειρηματικό μοντέλο από μια ιδέα δεν είναι καθόλου κακό. Χρειάζεται σκληρή δουλειά. Πολλοί ξεχνούν αυτό το κομμάτι, κατακλύζονται από τον ενθουσιασμό του να είναι επιχειρηματίες.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις