Σχολή Επιχειρηματικότητας: 4 πόλεις, 400 συμμετέχοντες ένας στόχος

Ο κύκλος της Σχολής Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα για το έτος 2017-2018 ολοκληρώθηκε, με τελικό σταθμό τη Θεσσαλονίκη στις 23 Μαρτίου. Σκοπός της Σχολής είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να συντάξουν ένα ολοκληρωμένο business plan και να τους εμπνεύσει να υλοποιήσουν την επιχειρηματική τους ιδέα. Η πρωτοβουλία αυτή ανήκει στη διεθνή ΜΚΟ ThinkYoung, χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και στηρίζεται από την Coca-Cola στην Ελλάδα.

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας από το 2015 που υλοποιείται στη χώρα μας, έχει προσελκύσει περισσότερες από 1.600 συμμετοχές σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Πάτρα. Από τους συνολικά 700 συμμετέχοντες που εξασφάλισαν τη θέση τους σε μία από τις Σχολές, έχουν προκύψει περισσότερες από 70 επιχειρηματικές ιδέες, οι οποίες έγιναν ολοκληρωμένα business plans μέσα σε 5 μόνο ημέρες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ιδέας που οδηγήθηκε από την έμπνευση στην πράξη μέσα από τη Σχολή Επιχειρηματικότητάς είναι η Unique Minds, μια startup MKO που σκοπό έχει να βοηθήσει μαθητές να ακολουθήσουν τη σωστή για αυτούς ακαδημαϊκή κατεύθυνση. Οι ιδρυτές της πρωτοβουλίας αυτής κατάφεραν να υλοποιήσουν την ιδέα τους μετά από τη συμμετοχή τους στη Σχολή Επιχειρηματικότητας, και στη συνέχεια να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σε εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Βέλγιο με θέμα τη νεανική επιχειρηματικότητα.

H Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε: «Eίμαστε πολύ υπερήφανοι που στην Coca-Cola, δίνουμε ευκαιρίες στους νέους της χώρας μας να υλοποιήσουν την επιχειρηματική τους ιδέα και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους μέσα από τις Σχολές Επιχειρηματικότητας αλλά και των άλλων προγραμμάτων μας. Μας χαροποιεί επίσης ιδιαίτερα το γεγονός, ότι η τελευταία Σχολή Επιχειρηματικότητας για το 2017-2018 πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, μια πόλη που επισκεπτόμαστε για δεύτερη φορά και ξεπέρασε για ακόμη μία φορά τις προσδοκίες όσον αφορά στις συμμετοχές αλλά και τις φρέσκες, καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες που παρουσιάστηκαν από τους συμμετέχοντες

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας εντάσσεται στην ευρύτερη πλατφόρμα προγραμμάτων της Coca-Cola και της Coca-Cola Τρία Έψιλον που απευθύνονται στους νέους της χώρας μας με στόχο να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν έμπρακτα στην αναζήτηση εργασίας, στην ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και στην αξιοποίηση ευκαιριών για το μέλλον που ονειρεύονται. Από το 2015 έως και σήμερα, περίπου 4.000 νέοι έχουν συμμετάσχει σε προγράμματα, όπως οι Σχολές Επιχειρηματικότητας, το Πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχολησιμότητας Youth Empowered, αλλά και το πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης ReGeneration, μια πρωτοβουλία των Global Shapers Athens Hub που υποστηρίζεται ενεργά, μεταξύ άλλων, από τo Ίδρυμα της Coca-Cola (Τhe Coca-Cola Foundation) και την Coca-Cola.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις