Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Με υβρίδιο e-shop η Walmart “απειλεί” την Amazon!

Τρόπο να διασταυρώσει την online εμπειρία με την προσωπική εξυπηρέτηση ανακάλυψε η Walmart και όπως ανακοίνωσε μια νέα εφαρμογή θα δίνει την δυνατότητα στους πωλητές των καταστημάτων, να έχουν άμεση πρόσβαση στο site της εταιρείας έτσι ώστε να βοηθήσουν τους πελάτες να επιλέγουν, να παραγγέλνουν και να πληρώνουν για αντικείμενα απευθείας στο κατάστημα.

Όπως ανέφερε η Walmart ένα από τα καλύτερα κομμάτια του νέου χαρακτηριστικού είναι ότι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν με μετρητά, επιταγές, πιστωτικές κάρτες ή Walmart Pay. Οι πελάτες που αναζητούν ένα συγκεκριμένο προϊόν, μέγεθος ή χρώμα μπορούν να το ζητήσουν από έναν συνεργάτη και να λάβουν βοήθεια για να επιλέξουν το σωστό στοιχείο στο διαδίκτυο μέσω μιας συσκευής στο κατάστημα. Μετά την επιλογή της αποστολής ή της παραλαβής στο κατάστημα, οι πελάτες λαμβάνουν μια απόδειξη ή ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούν για να πληρώσουν σε οποιοδήποτε ταμείο στο κατάστημα. Η διαδικασία αποστολής αρχίζει από το checkout. Η νέα εφαρμογή, όπως δήλωσε η Walmart, συνδέεται με τα καταστήματά της και το Walmart.com για να επιτρέψει έναν νέο τρόπο για την τοποθέτηση παραγγελιών.

Αυτό όμως δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό που έχει ετοιμάσει η Walmart για την περίοδο των Χριστουγέννων. Σε μια πρόβα τζενεράλε, κατά την διάρκεια του Black friday, είχε σε εφαρμογή το “Check Out With Me”, την χρήση δηλαδή μιας συσκευής με την οποία οι πωλητές στα καταστήματα είχαν την δυνατότητα να βοηθούν τους πελάτες να πληρώνουν, σε πολυσύχναστους διαδρόμους και να αποφεύγουν με αυτό τον τρόπο την τεράστια κίνηση στα ταμεία. Σύμφωνα με αυτό το σύστημα, οι πελάτες με την χρήση της κάρτας τους και μόνο (χωρίς καμίας μορφής μετρητά δηλαδή), είχαν την δυνατότητα να πληρώνουν επιτόπου αυτό που αγόραζαν και να παίρνουν την απόδειξη που θα διασφάλιζε την αποχώρηση τους από το κατάστημα, χωρίς ουρές και μόνο με την επίδειξη της απόδειξης. Η χρήση αυτής της συσκευής περιορίστηκε δοκιμαστικά μόνο στα κηπευτικά και το τμήμα κηπουρικής.

Η Walmart περιμένει προφανώς πως η περίοδος των Χριστουγέννων θα είναι ιδιαίτερα προσοδοφόρα, ακολουθώντας την πορεία του τρίτου τριμήνου το οποίο παρουσίασε έσοδα και κέρδη μεγαλύτερα των αναμενόμενων, ενώ για όλο το 2018, η εταιρεία αναμένει τις πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα να αυξηθούν κατά περίπου 3%.

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις