Μπορεί να έχει κυριαρχήσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο και να έχει γίνει το συνώνυμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων, όμως η Amazon έχει βάλει στόχο να κυριαρχήσει και στα φυσικά καταστήματα. Μέσω των Amazon Go, η εταιρεία του Jeff Bezos έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά φυσικών καταστημάτων με ελάχιστους υπαλλήλους, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής.
Τώρα όπως όλα δείχνουν η Amazon θέλει να επεκτείνει το δίκτυο των φυσικών της καταστημάτων και τι πιο λογικό να βάλει στο μάτι μια αγορά μέσω της οποίας διακινούνται περίπου 350 εκατομμύρια δυνητικοί καταναλωτές κάθε χρόνο; Τόσοι είναι οι επιβάτες που μετακινούνται, φεύγουν και έρχονται στα 12 μεγαλύτερα αεροδρόμια των ΗΠΑ στα οποία όπως όλα δείχνουν θέλει να μπει η Amazon με τα καταστήματά της.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει επίσημες ανακοινώσεις ή κάτι αντίστοιχο, όμως οι επαφές έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι, όπως αποκαλύπτει το Reuters, το οποίο επικαλείται δημόσια αρχεία και πηγές εξοικειωμένες με το θέμα. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η Amazon εξετάζει τα αεροδρόμια των ΗΠΑ σαν τις νέες τοποθεσίες για το άνοιγμα καταστημάτων Amazon Go. Όπως αποκάλυψε ο σύμβουλος τεχνολογίας του αεροδρομίου του Λος Άντζελες το καλοκαίρι επικοινώνησε μαζί του η Amazon για να ερευνήσει την δυνατότητα συνεργασίας με το αεροδρόμιο. Την ίδια επικοινωνία αποκάλυψε και ο υπεύθυνος στο αεροδρόμιο του Σαν Χοσέ.
Αξιωματούχοι και από τα δύο αεροδρόμια δήλωσαν στο Reuters ότι δεν είχαν συζητήσεις με την Amazon σχετικά με την Amazon Go και ότι ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου θα έπρεπε να συμμετάσχει σε μια ανταγωνιστική διαδικασία υποβολής προσφορών για να γίνει ανάδοχος του αερολιμένα.
Αυτό που θέλει να επιτύχει η Amazon είναι να εκθέσει τις λειτουργίες και τον τρόπο με τον οποίο συνδέει την υψηλή τεχνολογία με την καθημερινότητα, σε ένα μέρος που οι άνθρωποι έχουν το χρόνο να ασχοληθούν μαζί της. Και ποιος καλύτερος τρόπος γι αυτό το λόγο από ένα αεροδρόμιο, στο οποίο οι ταξιδιώτες προσπαθούν να “σκοτώσουν” το χρόνο τους περιμένοντας την πτήση τους. Ειδικά μάλιστα όταν αυτοί ακριβώς οι καταναλωτές έχουν υψηλή αγοραστική κουλτούρα και ψυχοσύνθεση.
Συνδυασμένο αυτό το πακέτο με πάνω από 350 εκατ. καταναλωτές, μόνο στα 12 κορυφαία αεροδρόμια των ΗΠΑ, και είναι εύκολο να φανταστεί κανείς πως τα αεροδρόμια είναι για την Amazon ένα πολύ επικερδές στοίχημα για να κερδίσει