StartUpper

H ψηφιακή καμπάνια “Valentine Hearts” στο Trust and Use ενισχύει την τοπική επιχειρηματικότητα

Το social media των καταναλωτών, trust and use, δημιούργησε για την “Αγορά Κηφισιάς” ένα πρωτότυπο εορταστικό διαγωνισμό για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ο οποίος συνδέει τον ψηφιακό κόσμο με την πραγματική αγορά.

Κάθε συμμετέχοντας έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί στην ψηφιακή χαρτογράφηση της Αγοράς Κηφισιάς με τη χρήση 360ο video -σαν videogame! Ο στόχος είναι να μετρήσει μέσα σε αυτό το video τις καρδιές που βρίσκονται σκορπισμένες σε τέσσερις εμπορικούς δρόμους της Κηφισιάς. Μόλις τις μετρήσει θα πρέπει να καταχωρίσει την απάντησή του στο προεπιλεγμένο πεδίο. Έτσι θα μπει αυτόματα στην κλήρωση για ένα από τα εικοσιοκτώ μοναδικά δώρα, που προσφέρουν τα καταστήματα της Αγοράς Κηφισιάς.

Αγορά Κηφισιάς

Πρόκειται για μια νέα ενέργεια του trust and use σε συνεργασία με τον Δήμο Κηφισιάς η οποία υλοποιείται μέσω της πλατφόρμας του trust and use, στόχος της οποίας είναι να φέρει τους καταναλωτές πιο κοντά στους τοπικούς επαγγελματίες και να τονώσει το τοπικό επιχειρείν.
Πάνω από 430 τοπικές επιχειρήσεις με την στήριξη του Δήμου Κηφισιάς έχουν την δυνατότητα να αξιοποιήσουν τα εργαλεία που τους προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να προβληθούν σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Τα οφέλη της διαφημιστικής ενέργειας για την Αγορά Κηφισιάς είναι πολλά και ποικίλα. Όχι μόνο προβάλλεται σε ολόκληρο το καταναλωτικό κοινό Βορείου Τομέα Αττικής, αλλά επικοινωνεί το μήνυμά της σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό, στοχεύοντας νέες περιοχές και νεότερες ηλικίες. Για πρώτη φορά, πανελλαδικά, δημιουργείται τέτοιου είδους καμπάνια για εμπορική αγορά απευθυνόμενη και στη νέα γενιά που εξοικειώθηκε πρώτη με τα smartphones!

Ο διαγωνισμός δεν μένει στην digital υπόστασή του, αλλά προβάλλεται και στη φυσική αγορά με το αντίστοιχο επικοινωνιακό υλικό στα καταστήματα που συμμετέχουν, “γεμίζοντας καρδιές” την Αγορά της Κηφισιάς!

Η Βάλια Παπαδημητρίου, CEO του trust and use δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για την πορεία της «Αγοράς Κηφισιάς» στο trust and use. Από την έναρξη της συνεργασίας μας με τον δήμο Κηφισιάς έχουμε ήδη χαρτογραφήσει ψηφιακά πάνω από 430 εμπορικές επιχειρήσεις με στόχο την σωστή προβολή τους στο καταναλωτικό κοινό. Είναι η πρώτη φορά, πανελλαδικά, που υλοποιείται ένα τόσο ξεχωριστό και σύγχρονο έργο για εμπορική αγορά με phygital στρατηγική & προώθηση του τοπικού επιχειρείν και μάλιστα σε συνεργασία με Δήμο. Η καμπάνια “Valentine Hearts” είναι η πρώτη από μια σειρά προγραμματισμένων ενεργειών με στόχο την προώθηση της τοπικής αγοράς της Κηφισιάς. Ανυπομονούμε για τα επόμενα βήματα!“.

Η καμπάνια «Valentine Hearts» είναι η πρώτη από μια σειρά προωθητικών ενεργειών –της αγοράς Κηφισιάς και του trust and use, υπό την αιγίδα του Δήμου Κηφισιάς και του εμπορικού συλλόγου Κηφισιάς και θα διαρκέσει ως τις 16 Φεβρουαρίου.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν προσφέροντας δώρο είναι: Folli Follie, UE Pizza Bar, Zerteo Jewellery, ζαχαροπλαστεία Βάρσος, Desigual, Wagamama Κηφισιάς, Amaryllis Café, Nailed it, Alda, Aladin, White Angel, Seazen, Fratelli Karida Shoes, Lentzos, Καφεκοπτείο Αντώνης Λουμίδης, Ma Cherie, Brumel Hairstyling, Zic Zac, Sandy Kosta, Vardas Store, Glow Fashion, Anna Maria Mazaraki, Ανθοπωλείο Antoineta Koutsouradis, Portobellos, Salomon, Anemos, Rococo Κηφισιάς, Costas Papakostopoulos Coiffure.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις