Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Pepsi εμπιστεύτηκε το blockchain και είδε αύξηση 28% στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης της!

Μια δοκιμαστική διαφημιστική καμπάνια της Pepsico που χτίστηκε πάνω σε blockchain είδε αύξηση της αποδοτικότητας της κατά 28% σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας. Όπως ανακοίνωσε η Mindshare, το “πείραμα” ήταν μέρος του Project Proton, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία blockchain για να διασφαλίσει ότι οι επιχειρήσεις πληρώνουν μόνο τις εμφανίσεις των διαφημίσεων που είναι “γνήσιες” και ασφαλείς για την εταιρεία, χωρίς “ψεύτικες” προβολές.

Όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα, σε σύγκριση με μια καμπάνια που τρέχει χωρίς η τεχνολογία blockchain να επιβεβαιώνει τις προβολές, η νέα αυτή προώθηση παρουσίασε αύξηση της αποδοτικότητας της κατά 28%, σε σχέση με το κόστος εμφάνισης των καταχωρήσεων. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού τον περασμένο Μάρτιο.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, τα εμπλεκόμενα μέρη ελπίζουν ότι μια τέτοια τεχνολογία θα μπορούσε να κάνει τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς πιο αποδοτικούς και να αυξήσουν τη συνολική διαφάνεια. Η PepsiCo αναφέρει ότι τώρα σχεδιάζει να διεξαγάγει περαιτέρω δοκιμαστικές εκστρατείες έτσι ώστε να μπορεί να μετρήσει τη συνολική επίδραση της τεχνολογίας blockchain.

Η PepsiCo αναφέρει ότι τώρα σχεδιάζει να διεξαγάγει περαιτέρω δοκιμαστικές εκστρατείες έτσι ώστε να μπορεί να μετρήσει τη συνολική επίδραση της τεχνολογίας blockchain.

Το Blockchain που έτρεξε πίσω από την διαφημιστική εκστρατεία της Pepsico, ήταν δημιουργημένο από την Zilliqa Research, μια τεχνολογική εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη, με την Mindshare και την Zilliqa να έχουν ξεκινήσει την συνεργασία τους για την δοκιμή λύσεων βασισμένων σε blockchain τον Νοέμβριο του 2017.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις