Από το 2009 μέχρι σήμερα, ο μόνος τρόπος για να καλέσει κάποιος ένα όχημα της Uber ήταν μέσω smartphone και της εφαρμογής της εταιρείας. Πλέον αυτό αλλάζει και η Uber δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να μετακινηθούν χωρίς να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η εταιρεία εγκαινίασε ένα “περίπτερο” στο αεροδρόμιο Pearson του Toronto από το οποίο οι επιβάτες μπορούν να “κλείσουν” τις διαδρομές τους. Σύμφωνα με την εταιρεία, το περίπτερο σχεδιάστηκε για να δώσει μεγαλύτερη πρόσβαση στους ταξιδιώτες οι οποίοι ενδέχεται να έχουν δυσκολία να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή λόγω προβλημάτων γλώσσας ή τεχνολογίας.
Μεγάλο μέρος της τεχνολογίας στο περίπτερο είναι παρόμοιο με αυτή που χρησιμοποιείται στα green light hubs της εταιρείας, τα οποία χρησιμοποιούν οι οδηγοί για να εγγραφούν στην υπηρεσίας, δήλωσε ένας από τους σχεδιαστές του περιπτέρου στο Twitter. Τα ίδια περίπτερα έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί σε εμπορικά κέντρα στην περιοχή του Σαν Φρανσίσκο.
Because @jelleprins asked here’s a bit of a breakdown. But first context again: This is being run as a trial in Toronto Airport; We leveraged existing kiosk hardware that we use in driver green light hubs, which we further modified for speed, cost effectiveness, and operations.
— Jon Kantrowitz (@jkantro) 21 Αυγούστου 2019
Hardware breakdown: Top Monitor is a 32 inch LCD display; Bottom Tablet is a 2019 10.5 inch iPad Air; Swipe and chip credit card reader to the right of the tablet. Top monitor is powered by a small contained Dell PC which has an Electron app running. Tablet app is a native app; pic.twitter.com/VIXhWS6g8z
— Jon Kantrowitz (@jkantro) 21 Αυγούστου 2019
“Μια επιρροή για το περίπτερο Uber προήλθε από τα παιχνίδια arcade, τα οποία, σε σύγκριση με έναν υπολογιστή στο σπίτι, δημιουργούν ένα κοινωνικό περιβάλλον που καλεί τους άλλους να βοηθήσουν τον κύριο χρήστη”, ανέφερε ο Anurag Agarwalla, επικεφαλής της ομάδας καινοτομίας της Uber σε δημοσίευση στο blog της εταιρείας. “Αυτό το χαρακτηριστικό, μαζί με έναν ζωντανό εκπρόσωπο υποστήριξης, φέρνει δημιουργεί ένα ανθρώπινο στοιχείο που θέλαμε να τονίσουμε”.
Παρότι δεν έχει γίνει γνωστό που θα δημιουργηθούν τα επόμενα περίπτερα, η εταιρεία ελπίζει ότι θα μπορέσει να τα χρησιμοποιήσει για να αυξήσει την πρόσβαση σε χώρους μεγάλης χωρητικότητας.