DigiGov Sessions: Εργαστήρια για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Δημόσιου Τομέα

Newsroom
2'

Ξεκινούν τα “DigiGov Sessions”, ένας κύκλος εργαστηρίων σχεδιασμού για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Δημόσιου Τομέα, με το πρώτο workshop να πραγματοποιείται στις 5 Δεκεμβρίου 2019, στην Αθήνα.

Το πρώτο εργαστήρι του κύκλου, με θέμα “Σχεδιασμός Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα”, στοχεύει στον εντοπισμό και την αποτύπωση των βασικών προκλήσεων για τον ανασχεδιασμό των δημόσιων ψηφιακών υπηρεσιών, με επίκεντρο τον πολίτη και τις επιχειρήσεις, μέσα από μία διεθνώς δοκιμασμένη, συμμετοχική προσέγγιση.

To workshop διοργανώνεται από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – GRNET σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το πρόγραμμα ISA² της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης. Ο χώρος διεξαγωγής θα ανακοινωθεί σύντομα.

Το εργαστήρι απευθύνεται σε στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης, επαγγελματίες του Design και της πληροφορικής, ακαδημαϊκούς, ερευνητές, δημόσιους υπαλλήλους, στελέχη επιχειρήσεων, την πολιτική ηγεσία και ενεργούς πολίτες.

Οι εργασίες θα επικεντρωθούν στα εξής πεδία πολιτικής:
  • Δημόσια Διοίκηση – Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Παιδεία, Έρευνα – Καινοτομία
  • Υγεία, Πρόνοια – Κοινωνική Ασφάλιση
  • Οικονομία – Ανάπτυξη
  • Αγροτική Ανάπτυξη – Τρόφιμα
  • Δικαιοσύνη – Προστασία του Πολίτη
  • Άμυνα- Εξωτερική Πολιτική
  • Πολιτισμός – Αθλητισμός
  • Πολιτικό Σύστημα
  • Πύλη gov.gr, η οποία θα λειτουργεί ως κέντρο ψηφιακής εξυπηρέτησης των πολιτών στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο
  • Υποδομές Σύζευξις – gCloud

Το αναλυτικό πρόγραμμα του workshop είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: https://digigov.grnet.gr

Προκειμένου να εξασφαλιστεί η γόνιμη συνεργασία και η παραγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων ανά πεδίο πολιτικής, ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων θα είναι τα 100 άτομα έπειτα από επιλογή, στα οποία θα αποσταλούν προσωπικές επιστολές επιβεβαίωσης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή συμπληρώνοντας ηλεκτρονική φόρμα: https://bit.ly/36JSDUP

Σκοπός του κύκλου Εργαστηρίων DigiGov είναι η οργάνωση των υφιστάμενων και ο σχεδιασμός νέων, βελτιωμένων  επικοινωνιών, υλικών και ψηφιακών υποδομών των δημόσιων υπηρεσιών, με επίκεντρο τις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.