Ultimate magazine theme for WordPress.

Συνεργασία Verizon και Snap φέρνει το AR στα κινητά μας!

H Verizon και η Snap (η εταιρεία πίσω από το Snapchat) ανακοίνωσαν ότι πρόκειται να συνεργαστούν πάνω στο 5G και σε νέες πρωτοβουλίες γύρω από την επαυξημένη πραγματικότητα, που θα επιτρέπουν στους χρήστες να “τοποθετούν” ψηφιακά αντικείμενα “πάνω” στον πραγματικό κόσμο.

Αυτή τη στιγμή το Snapchat έχει κάποιες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης μίας που ονομάζεται “Landmarker Lenses,” οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν πραγματικές τοποθεσίες με κάποια στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα φίλτρο το οποίο ‘μεταμορφώνει” το κτίριο Flatiron στη Νέα Υόρκη σε… ένα κομμάτι πίτσα.

Snap pizza

Η Snap έχει δημιουργήσει επίσης το “Portal Lenses,” ένα εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες του Snapchat να περάσουν μέσα από μια πύλη και να καταλήξουν σε μία ψηφιακή εμπειρία, στην οποία μπορούν να περιηγηθούν και να αλληλεπιδράσουν με το περιβάλλον. Και οι δύο λειτουργίες αυτές είναι διαθέσιμες μόνο μέσα από την εφαρμογή του Snapchat.

Και μπορεί αυτές οι εμπειρίες να είναι αρκετά εντυπωσιακές, είναι όμως λίγες. Κι αυτό ακριβώς το “κενό” θα καλύψει η νέα συνεργασία. Τα εφέ – που θα λειτουργούν σε 5G κινητά- αυτά θα γίνουν πιο διαδεδομένα ενώ οι δύο εταιρείες δήλωσαν ότι θα επιτρέπουν σε καταναλωτές να “παρευρεθούν” σε ζωντανά events με νέους τρόπους, μέσω του Snapchat.

Το AR σαν ευκαιρία κέρδους

Βέβαια, η Snap δεν “κοιτάζει” μόνο το όφελος των καταναλωτών και την ψυχαγωγίας τους αλλά βλέπει το AR και σαν μια ευκαιρία κέρδους. Κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, ο CEO της Snap, Evan Spiegel, είχε δηλώσει πως η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μια “ευκαιρία φυσικής ανάπτυξης” για τη Snap γιατί παρόλο που είναι μια σχετικά νέα τεχνολογία “είναι πραγματικά χρήσιμη για την κοινότητά μας και παράγει πραγματικά αποτελέσματα για τους διαφημιστές μας.”

Ο Jeremi Gorman, chief business officer της Snap είχε προσθέσει: Παρ’ότι είναι νωρίς, η ευρεία υιοθέτηση του AR θα οδηγήσει τους διαφημιστές να αυξήσουν τις επενδύσεις τους στην πλατφόρμα μας, καθώς συνεχίζουμε να δημιουργούμε νέες εμπειρίες για τους Snapchatters και να προσεγγίζουμε όλο και περισσότερους πελάτες”.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών θα εμπεριέχει και ένα στοιχείο marketing, με την Verizon να προσθέτει το Snapchat σε επιλεγμένα 5G τηλέφωνα και την ίδια να διαφημίζεται στις σειρές βίντεο Snap Originals.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.