Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το δικό του Taxibeat δημιουργεί το Συνδικάτο Ταξί

Μία ενιαία εφαρμογή κλήσης και διαχείρισης ταξί υπό την ομπρέλα του, ετοιμάζει το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής και προσκαλεί ενδιαφερόμενους οδηγούς να συμπληρώσουν αίτηση ένταξης σε αυτήν.

«Οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον κλάδο των ταξί, είναι τέτοιες, που μας αναγκάζουν να πάρουμε άμεσα μέτρα προστασίας της δουλειάς μας. Η είσοδος των ιδιωτών σε συνδυασμό με την άρνηση των ραδιοταξί να συνενωθούν και να παλέψουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό, καθιστούν αναγκαία την συσπείρωση όλων των ταξιτζήδων της Αθήνας, είτε είναι ενταγμένοι σε ραδιοδίκτυα είτε όχι. Κανένα ραδιοταξί, κανένας ταξιτζής δεν μπορεί μεμονωμένα να παλέψει την καρτελοποίηση που επιχειρούν τα ιδιωτικά συμφέροντα. Αυτή την πρωτοβουλία – να σταματήσουμε τα ιδιωτικά συμφέροντα και να μην γίνουμε οδηγοί με μισθούς Πακιστάν – αναλαμβάνει το Συνδικάτο μας και καλεί όλους τους συναδέλφους να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Θεωρούμε ότι ο μοναδικός τρόπος να διατηρήσουμε τη δουλειά μας, είναι η μαζική συσπείρωση και η μαζική συμμετοχή όλων, σε μια ενιαία εφαρμογή κλήσης και διαχείρισης ταξί υπό την ομπρέλα του ΣΑΤΑ. Ζητάμε λοιπόν την έμπρακτη στήριξη όλων σας σε αυτό το εγχείρημα, που αποσκοπεί, όχι στον κατακερματισμό των ραδιοταξί, αλλά ΜΟΝΟ στην προστασία του κλάδου από την επέλαση των ιδιωτών και στην διατήρηση του μεταφορικού έργου ΜΟΝΟ από μας», αναφέρει ανακοίνωση του ΣΑΤΑ.

Δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα γίνει διαθέσιμη στο επιβατικό κοινό η εφαρμογή ούτε τι χαρακτηριστικά θα διαθέτει, ωστόσο στην Αθήνα δραστηριοποιούνται ήδη πολλές ανάλογες εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί από τρίτες εταιρίες, με πιο γνωστή το Taxibeat, ενώ πρόσφατα ήρθε στη χώρα μας και η εφαρμογή Uber.

Οι οδηγοί προσκαλούνται από το ΣΑΤΑ να συμπληρώσουν μία φόρμα συμμετοχής με τα στοιχεία τους και να την αποστείλουν στο Συνδικάτο προκειμένου να ενταχθούν στην εφαρμογή.

Forma-Endiaferontos
Η φόρμα ενδιαφέροντος που πρέπει να συμπληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι οδηγοί ταξί

Σε παλαιότερη ανακοίνωση, ο αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ Μάκης Κασιδιάρης ανέφερε:

«Η απόφαση του ΣΑΤΑ να δημιουργήσει τη δική του εφαρμογή είναι εκτός από δεδομένη και άκρως απαραίτητη. Η χρήση της τεχνολογίας στις υπηρεσίες ταξί αυξάνεται και σε λίγα χρόνια θα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των κλήσεων. Καταλήξαμε σε αυτή την απόφαση βλέποντας την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο μας. Χαμένο έργο, απώλεια εισοδήματος και κίνδυνος να χαθεί στο μέλλον το βασικό μας πλεονέκτημα που δεν είναι άλλο από το πελατολόγιό μας. Στη διατήρηση – και γιατί όχι στην αύξηση- αυτού του πελατολογίου στοχεύει κάθε μας προσπάθεια. Η επιλογή μας πρέπει να είναι προσεκτική και να αντιπροσωπεύει τα θέλω και τις απαιτήσεις των επαγγελματιών ταξί. Χρειαζόμαστε ένα προϊόν που οι δυνατότητές του θα είναι δοκιμασμένες και θα μπορεί να ανταγωνιστεί την uber ή οποιαδήποτε uber εμφανιστεί στο μέλλον. Η τεχνολογία δεν έχει όρια, γι αυτό θα πρέπει να έχουμε την δυνατότητα να προσαρμοζόμαστε και να εξελισσόμαστε κάθε φορά που θα χρειάζεται. Ο κλάδος μας θα μείνει ζωντανός και ανταγωνιστικός μόνο στην περίπτωση που αγκαλιάσουμε όλοι την προσπάθεια του ΣΑΤΑ. Χωρίς την μαζική υποστήριξη των συναδέλφων κάθε προσπάθεια οργάνωσης θα αποτύχει. Όλο αυτό το διάστημα δεχθήκαμε προσφορές, είδαμε παρουσιάσεις διάφορων εφαρμογών τόσο από την ελληνική όσο και την ευρωπαϊκή αγορά και είμαστε στη διαδικασία να καταλήξουμε στην ιδανικότερη λύση. Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να δημιουργήσουμε κάτι για το θεαθήναι. Θέλουμε την καλύτερη εφαρμογή. Θέλουμε κάτι που θα υποστηριχθεί χωρίς δεύτερη σκέψη από το σύνολο των αυτοκινητιστών της Αθήνας. Μια εφαρμογή ανταγωνιστική και χρήσιμη για όλους τους ταξιτζήδες. Σε καμιά περίπτωση δεν θέλουμε να αντικαταστήσουμε τα ραδιοταξί. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μας, ούτε ο στόχος μας. Είναι αλήθεια ότι ο χρόνος μας πιέζει, αλλά επειδή το εγχείρημα είναι πάρα πολύ σοβαρό, πιστεύω ότι αυτή η μικρή καθυστέρηση αξίζει τον κόπο. Η επιτυχία αυτής της προσπάθειας μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο τον τρόπο λειτουργίας του ταξί και να βελτιώσει το εισόδημα των ταξιτζήδων. Αυτός άλλωστε είναι και ο στόχος της πρωτοβουλίας που πήρε το ΣΑΤΑ».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις