StartUpper

Brandstorm 2021: Η L’Oréal καλεί τους Έλληνες φοιτητές να οραματιστούν το μέλλον της ομορφιάς!

Η L’Oréal φέρνει στη ζωή και φέτος για 29η συνεχή χρονιά το διαγωνισμό καινοτομίας για φοιτητές από όλο τον κόσμο, Brandstorm. Φέτος, οι φοιτητές θα κληθούν να Εφεύρουν την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς Προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας (Invent the Beauty Shopping Experience through Entertainment), εξερευνώντας τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχοντας ως μέντορες τους digital experts της L’Oréal.

«Στη L’Oréal, είμαστε πεπεισμένοι ότι οι νεότερες γενιές έχουν στα χέρια τους τα κλειδιά του μέλλοντος. Σε μια εποχή οικονομικής αβεβαιότητας εξαιτίας της πανδημίας COVID-19, η L’Oréal έχει δεσμευτεί περισσότερο από ποτέ να στηρίξει τους νέους στην αρχή της επαγγελματικής τους ζωής, προσφέροντας μια επαγγελματική εμπειρία που θα τους επιτρέψει να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν» δηλώνει ο Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations της L’Oréal.

Ο φοιτητικός διαγωνισμός Brandstorm 2020, σε αριθμούς:

  • 800 εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων 12.700 μηχανικών
  • Εκπροσωπήθηκαν 65 χώρες
  • Το 99,5% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι θα πρότειναν τη συμμετοχή τους στο Brandstorm

Τα τελευταία χρόνια, ο φοιτητικός διαγωνισμός Brandstorm μετατράπηκε από ένα διαγωνισμό μάρκετινγκ σε μια ανατρεπτική τεχνολογική πρόκληση, που αντικατοπτρίζει την φιλοδοξία της L’Oréal να γίνει κορυφαία εταιρεία στο BeautyTech.

Το 2021, η L’Oréal στοχεύει ακόμα πιο ψηλά, προσκαλώντας τους φοιτητές να  «Εφεύρουν την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας».

«To gaming, το live-streaming, η επαυξημένη πραγματικότητα και οι ψηφιακές υπηρεσίες πρόκειται να μετατρέψουν την εμπειρία των διαδικτυακών αγορών σε κάτι εντελώς νέο, πολύ πιο συναρπαστικό, διαδραστικό, διασκεδαστικό, κάτι  ανάμεσα σε τηλεοπτικό show, φεστιβάλ ζωντανής μουσικής και βιντεοπαιχνίδι. Σε αυτήν τη νέα έκδοση του Brandstorm, προσκαλούμε τους φοιτητές να ανταποκριθούν στην πρόκληση της επανεφεύρεσης της διαδικτυακής εμπειρίας αγορών μέσω της ψυχαγωγίας. Ανυπομονώ να ανακαλύψω τις συναρπαστικές ιδέες που θα σκεφτούν», εξηγεί η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal.

Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός φέτος θα είναι διαδικτυακός και οι digital experts της L’Oréal θα αποτελέσουν μέντορες για τους φοιτητές, προσφέροντάς τους το πλεονέκτημα της πολυετούς εμπειρίας τους στον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, προκαλώντας τις ιδέες τους και καθιστώντας την εμπειρία ολοκληρωμένη και αξέχαστη. Επιπλέον, για πρώτη φορά, οι φοιτητές θα μπορούν να επιλέξουν τρεις υποκατηγορίες θεμάτων για να εργαστούν:

  • εφεύρεση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών
  • εφεύρεση νέων επιχειρηματικών μοντέλων
  • εφεύρεση νέων εμπειριών εμπνευσμένες από την τάση της ψυχαγωγίας

Οι φιναλίστ όλων των χωρών θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους σε κριτική επιτροπή αποτελούμενη από μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της L’Oréal, όπως την Barbara Lavernos, Executive Vice-President Chief Technology and Operations Officer, την Lubomira Rochet, Chief Digital Officer και τον Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President, Human Relations.

Η νικήτρια ομάδα θα λάβει το βραβείο L’Oréal Intrapreneurship και θα έχει την ευκαιρία να αναπτύξει το έργο της κατά τη διάρκεια μιας αποστολής στο Παρίσι στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στο Station F, το μεγαλύτερο startup campus στον κόσμο. Οι digital experts της L’Oréal αλλά και πολλοί εξωτερικοί ενδιαφερόμενοι από το παγκόσμιο οικοσύστημα τεχνολογίας της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας ModiFace, παγκόσμιου ηγέτη στην τεχνολογία AR και AI για τη βιομηχανία ομορφιάς, θα παρέχουν συμβουλές με πρακτική καθοδήγηση. 

Διαδίδοντας τις αξίες και τις δεσμεύσεις της L’Oréal

Όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση, ο διαγωνισμός Brandstorm αγκαλιάζει τις αξίες της L’Oréal: Πάθος, Καινοτομία, Επιχειρηματικό Πνεύμα, Ευρύτητα Πνεύματος, Αναζήτηση για Αριστεία και Υπευθυνότητα.

«Ανεξάρτητα από τη σχολή ή το πανεπιστήμιο, ανεξάρτητα από το αντικείμενο ή το υπόβαθρο, καλούμε κάθε φοιτητή να συμμετέχει στον διαγωνισμό Brandstorm 2021 και να παίξει αυτό το συναρπαστικό παιχνίδι. Με αυτήν την έκδοση, ανυπομονούμε να οικοδομήσουμε γέφυρες μεταξύ της νέας γενιάς και του επαγγελματικού κόσμου, ενθαρρύνοντας τους φοιτητές να χρησιμοποιήσουν τη δημιουργικότητά τους, να εξερευνήσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες και να μάθουν να εργάζονται σε μια ομάδα», κλείνει η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal.

Πως μπορείς να συμμετέχεις και εσύ στον ελληνικό διαγωνισμό

 Αν είσαι προπτυχιακός ή μεταπτυχιακός φοιτητής, με 0-2 χρόνια προϋπηρεσία, δήλωσε συμμετοχή και ίσως η δική σου ιδέα κερδίσει μία υποτροφία και μία ξεχωριστή εμπειρία στα κεντρικά γραφεία της L’OREAL, στο Παρίσι.

Τα βήματα του διαγωνισμού είναι απλά:

  • Συγκέντρωσε την ομάδα σου
  • Εγγραφείτε και Καταθέστε την ιδέα σας έως 20/03/21
  • Λάβετε μέρος στον ελληνικό τελικό τον Απρίλιο 2021

Η νικήτρια ομάδα θα διαγωνιστεί στα διεθνή ημιτελικά, για να κερδίσει μία θέση στον τελικό, στο Παρίσι.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το: https://brandstorm.loreal.com/

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.