Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Warply: Εντάσσει ΔΟΛ και DPG Digital Media στο διαφημιστικό της δίκτυο

H Warply, εταιρεία στους τομείς του Mobile Marketing και της διαφήμισης σε κινητές συσκευές που ξεκίνησε ως startup το 2011 από την Ελλάδα, ανακοίνωσε μία σημαντική επέκταση των δραστηριοτήτων της.

Συγκεκριμένα στο premium διαφημιστικό δίκτυο εντάχθηκαν ο Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, και η D.P.G. Digital Media, οργανισμοί με
τεράστιο αναγνωστικό κοινό στην εγχώρια αγορά και θέση ηγέτη στις κατηγορίες που δραστηριοποιούνται.

Οι δύο εταιρείες εντάσσονται στο Warply Ad Network στο οποίο ανήκουν επίσης οι 24Media, ANT1, Αθηνόραμα, Αττικές Εκδόσεις, Olive Media, Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, και άλλοι οργανισμοί.

Μέσω αυτών, η Warply έχει πρόσβαση σε δεδομένα άνω του 1,2 εκατομμυρίου χρηστών, όσον αφορά τις προτιμήσεις τους, τη συμπεριφορά τους μέσα σε mobile websites και εφαρμογές, καθώς και άλλα συμπεριφορικά δεδομένα των χρηστών αυτών.

Μέσα από αυτά τα δεδομένα, η Warply εντόπισε ότι τον Αύγουστο του 2014, η πρόσβαση διαδικτυακών ιστότοπων μέσω κινητών συσκευών (mobile web traffic) ξεπέρασε το 42% της συνολικής κίνησης. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να παραμείνει υψηλό και να αγγίξει το 32% το μήνα Σεπτέμβριο.Επιγραμματικά, τουλάχιστον το 1/3 της κίνησης των διαδικτυακών ιστότοπων προέρχεται από τις κινητές συσκευές των Ελλήνων χρηστών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις