Ultimate magazine theme for WordPress.

Metavallon VC: Νέα επένδυση στην CreatorUp

Η εταιρεία αποκτά παρουσία στην Αθήνα

Η Metavallon VC ανακοίνωσε σήμερα τη νέα Seed επένδυσή της στην εταιρεία CreatorUp. H CreatorUp, με έδρα το Λος Άντζελες, είναι μια πλατφόρμα δημιουργίας ψηφιακού βίντεο, η οποία παρέχει τόσο μία πλήρη λύση παραγωγής προς εταιρείες όσο και ενδυνάμωση δεξιοτήτων σε ψηφιακά μέσα προς δημιουργούς.

Η Creator Up ιδρύθηκε το 2013 από τους Michael Tringe και Xiaoyu Hugh Hou και προσφέρει υψηλής ποιότητας, οικονομικά αποδοτικές και κατά παραγγελία βίντεο υπηρεσίες, αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο δημιουργών, παραγωγών και κινηματογραφιστών της. H εταιρεία επιμελείται, εκπαιδεύει και διαχειρίζεται το δίκτυό της κεντρικά και μπορεί και παράξει βίντεο παντού στον κόσμο, σε κάθε γλώσσα και σε κάθε κλίμακα.

Πρόσφατη παραγωγή της CreatorUp αποτελεί το περιεχόμενο των Παραολυμπιακών Αγώνων του Abu Dhabi: διαφημιστικά βίντεο, social media βίντεο περιεχόμενο, αφηγηματικά video, ζωντανή σύνδεση, καθώς και εμπειρίες σφαιρικών βίντεο εικονικής πραγματικότητας σε συνεργασία με τη Samsung, που έδωσε για πρώτη φορά την ευκαιρία στους αθλητές των Παραολυμπιακών αγώνων να αλληλεπιδράσουν με όλο τον κόσμο, με πρωτοφανή τρόπο.

Σύμφωνα με τη Metavallon VC, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της CreatorUp είναι το γεγονός ότι εκπαιδεύει τους καλύτερους δημιουργούς και τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως. Τα μέλη της συμμετέχουν στο CreatorHub και μέσω αυτού έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά σεμινάρια πάνω στις πιο σύγχρονες δεξιότητες ψηφιακών μέσων. Η CreatorUp ελέγχει αυτό το διεθνές δίκτυο δημιουργών ψηφιακού βίντεο, διασφαλίζοντας παραγωγή υψηλής ποιότητας. Πέρα από την εκπαίδευση δημιουργών, κορυφαία brands όπως το Twitter, το Youtube και η Nestle εμπιστεύονται την CreatorUp για την επιμόρφωση του προσωπικού, των πελατών και των συνεργατών τους πάνω στις τελευταίες εξελίξεις των ψηφιακών μέσων.

“Η ζήτηση για παγκόσμια δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου έχει αυξηθεί αδιαμφισβήτητα γρήγορα τα τελευταία χρόνια”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της CreatorUp, Michael Tringe. “Πάνω απ ‘όλα”, συνέχισε, “θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα δυναμικό περιεχόμενο με αξέχαστες εμπειρίες βίντεο, που μπορούν να δημιουργηθούν σε παγκόσμιο επίπεδο και σε μία οικονομικά αποδοτική κλίμακα. Ελπίζουμε να φέρουμε την επανάσταση στον κλάδο των ψηφιακών μέσων της “αγοράς βίντεο”, τελειοποιώντας τον, ενσωματώνοντας έμπνευση, προσθέτοντας νέους και πιο απλούς τρόπους αγοράς, προσφέροντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες όπως το βίντεο εικονικής πραγματικότητας 360 μοιρών (360VR) και μεταφέροντας εξοικονόμηση κόστους στους πελάτες μας”.

“Η εκθετική αύξηση της ζήτησης ωθεί τη δημιουργική βιομηχανία να στραφεί στην ψηφιοποίηση, τον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση διαδικασιών και δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την παραγγελία, τη στελέχωση πρότζεκτ και την παραγωγή περιεχομένου. Η CreatorUp είναι η καλύτερα τοποθετημένη εταιρεία στην αγορά για να μπορέσει να αναλάβει αυτή τη στροφή και μεγαλεπήβολο εγχείρημα, τόσο λόγω της ηγετικής της θέσης ως ένα πλήρες στούντιο παραγωγής βίντεο, όσο και λόγω της απόφασής της να αλλάξει το τοπίο της δημιουργικής τηλεκπαίδευσης. Πράγματι, τα τελευταία χρόνια ήταν αφιερωμένα στη δημιουργία μιας πλατφόρμας που εμπλέκει, εκπαιδεύει και ενδυναμώνει το δημιουργικό ταλέντο στην αγορά. Η CreatorUp τώρα επεκτείνει και αξιοποιεί αυτήν της την ικανότητα, ώστε να δημιουργήσει μια ισχυρή παγκόσμια αγορά για κορυφαία brands, πανεπιστήμια και οργανισμούς, παρέχοντας έγκαιρα και συστηματικά υψηλής ποιότητας περιεχόμενο για μια πληθώρα εφαρμογών όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ, η εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού και η διαδικτυακή εκπαίδευση”, δήλωσε από την πλευρά της η Αλεξάνδρα Χολή, συνέταιρος στη Metavallon VC.

Σημειώνεται ότι με την άνοδο των Influencers και την κυριαρχία του Youtube ως βασική πλατφόρμα μέσου μαζικής επικοινωνίας, η παγκόσμια αγορά ψηφιακού περιεχομένου θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με εκθετικό ρυθμό. Είναι μια αγορά που είχε εκτιμηθεί στα 129,6 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2018 και αναμένεται να αυξηθεί στα 271,3 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το τέλος του 2024.  Για το λόγο αυτό, εξηγεί η Metavallon, η CreatorUp έχει αποκτήσει παγκόσμιο ενδιαφέρον, δημιουργώντας περιεχόμενο για κορυφαία brands όπως το YouTube, το Cengage, η Google, η Lacoste και το Twitter, μεταξύ άλλων.

Μετά τη νέα επένδυση, η εταιρεία θα συνεχίσει τη διεθνή της επέκταση και πέραν από Ντουμπάι και Βομβάη, θα αποκτήσει παρουσία στην Αθήνα ώστε να εξυπηρετήσει καλύτερα την Ελληνική και ευρύτερη Ευρωπαϊκή αγορά. Ήδη η CreatorUp, μαζί με μία μεγάλη ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών εστίασης, αναπτύσσει πιλοτικά εκπαιδευτικά βίντεο με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών και την κατ’ οίκον παράδοση. Παράλληλα, η “αγορά βίντεο” και το CreatorHub είναι και τα δύο διαθέσιμα σε Ελλάδα και Ευρώπη, δίνοντας τη δυνατότητα σε εταιρείες να παραγγέλνουν βίντεο και σε επαγγελματίες της δημιουργικής βιομηχανίας να αναβαθμίζουν τις δεξιότητες τους με την πιο σύγχρονη εκπαίδευση. Επιπλέον, το γραφείο της Αθήνας διευθύνει την ψηφιακή ανάπτυξη της πλατφόρμας της CreatorUp.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.