StartUpper

Η VentureFriends συμμετέχει σε επένδυση 16 εκατ. ευρώ στην αυστριακή Byrd

Χρηματοδότηση 16 εκατ. ευρώ εξασφάλισε, επωφελούμενη την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, η Byrd, η οποία έχει δημιουργήσει λογισμικό για τη διαχείριση αποθηκών και λειτουργιών logistics, και επίσης διαχειρίζεται μια υπηρεσία που βοηθά τους εμπόρους στο διαδίκτυο να αποθηκεύουν, να επιλέγουν και να παραδίδουν τις παραγγελίες τους. Του γύρου ηγήθηκε η Mouro Capital, ένα VC που εστιάζει κατά κύριο λόγο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το Fintech, ενώ συμμετείχε η Speedinvest, η Verve Ventures, η Rider Global και η ελληνική VentureFriends.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του TechCrunch, η εταιρεία πρόκειται να αξιοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να επεκταθεί σε πέντε νέες αγορές στην ανατολική, βόρεια και νότια Ευρώπη. Σήμερα, η Byrd δραστηριοποιείται στην Αυστρία, όπου είναι και η έδρα της, καθώς επίσης και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Γαλλία. Στις χώρες αυτές έχει περίπου 15 αποθήκες και 200 πελάτες, στους οποίους περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι Durex, Scholl, Freeletics και άλλα brands που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως η υγεία, η ομορφιά και η μόδα.

Η εταιρεία παρέχει στα brands αυτά, ό,τι χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν σωστά τους πελάτες τους και ισχυρίζεται ότι διαφέρει από τον ανταγωνισμό, ο οποίος είναι και μεγάλος. «Απέναντί» της, η Byrd έχει αντίστοιχες επιχειρήσεις όπως η ShipBob η οποία σήκωσε πρόσφατα 200 εκατ. δολάρια, αλλά και… την Amazon, η οποία επίσης προσφέρει δυνατότητες και επιλογές logistics και μάλιστα σε τεράστια κλίμακα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Το συγκριτικό πλεονέκτημα της Byrd, σε αυτήν την περίπτωση, είναι σύμφωνα με την ίδια, η ποιότητα. Αυτό που δεν παρέχει η Amazon και άλλοι πάροχοι είναι η εξατομίκευση, και εκεί είναι που μπαίνει η αυστριακή εταιρεία με την πρότασή της.

Η Byrd δίνει στους εμπόρους την επιλογή να προσαρμόσουν τις συσκευασίες του, έτσι ώστε οι πελάτες να έχουν ουσιαστικά άμεση και «επώνυμη» εξυπηρέτηση, ακόμη και όταν προέρχεται από τρίτο πάροχο όπως η ίδια και τους δίνει επιλογές για πιο βιώσιμες παραδόσεις και άλλα. «Θα μπορούσατε να πείτε ότι είμαστε μια εναλλακτική λύση αντί της Amazon, αλλά και πολύ διαφορετική. Οι έμποροι με τους οποίους συνεργαζόμαστε επικεντρώνονται στο brand τους και θέλουν να παρέχουν μια συνολική εμπειρία στους πελάτες τους», εξηγεί η Petra Dobrocka, co-founder και CCO της εταιρείας «Έχουμε επίσης μικρότερους πελάτες που το εκτιμούν αυτό» συμπληρώνει.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις