StartUpper

Ariadne Maps: Χρηματοδότηση 2 εκατ. ευρώ με την Marathon VC να ηγείται

Η Startup προσφέρει υπηρεσίες Know Your Customer σε φυσικό επίπεδο.

Η «πλατφόρμα ανάλυσης για τον φυσικό κόσμο με επίκεντρο την ιδιωτικότητα» όπως αυτοπροσδιορίζεται η Ariadne Maps συγκέντρωσε 2 εκατομμύρια ευρώ σε έναν γύρο χρηματοδότησης Seed με την Marathon Venture Capital να ηγείται και την συμμετοχή των EIT Digital, της Sasya Terra με έδρα τη Σιγκαπούρη και του επενδυτή-αγγέλου Raoul Oberman.
Η εταιρεία επικεντρώνεται σε περιοχές και σημεία με έντονη κίνηση πεζών και βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν τη ροή των ανθρώπων, σε πραγματικό χρόνο, με αποκορύφωμα τη βελτιστοποίηση των περιουσιακών στοιχείων και παρέχοντας μια βέλτιστη εμπειρία στους επισκέπτες. Η χρηματοδότηση αναμένεται να βοηθήσει την εταιρεία να αναπτύξει περαιτέρω και να επεκτείνει τα προϊόντα της.

Μέχρι σήμερα αυτές οι εξαιρετικά χρήσιμες αναλύσεις γίνονται με όχι τόσο αξιόπιστες, ακριβές και μη συμβατές με την προστασία της ιδιωτικής ζωής, μεθόδους, συμπεριλαμβανομένων καμερών, beacons, Wi-Fi και apps. Η Ariadne Maps ιδρύθηκε το 2019 με τους ιδρυτές Γιώργο Πιπελίδη (CEO) και Νίκο Τσιαμίτρο (CTO) να προέρχονται απο το Technische Universität München όπου δούλευαν πάνω σε τεχνολογίες εντοπισμού τοποθεσίας ακριβείας εσωτερικών χώρων και σύμφωνα με τους ίδιους η τεχνολογία που έχουν αναπτύξει είναι ανώτερη απο παρόμοιες που προσφέρουν “μεγαθήρια” όπως οι IBM, Cisco και Google.

Οι συσκευές της Aridne Maps που είναι εγκατεστημένες στον χώρο ενδιαφέροντος χρησιμοποιούν τα σήματα χρηστών – επισκεπτών που εκπέμπονται από Smartphones (GSM, LTE, Wi-Fi ή Bluetooth) και ειδικών αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης επεξεργάζονται ανώνυμα έτσι ώστε η όλη διαδικασία να συμμορφώνεται με τον κανονισμό GDPR2 διασφαλίζοντας έτσι τη λήψη μηδενικών προσωπικών δεδομένων.

Τα δεδομένα κίνησης και οι σχετικές τάσεις που δίνει η πλατφόρμα της Indoor location – data analytics Startup, όπως ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών ανά ημέρα, η διάρκεια της μέσης επίσκεψης, η ωριαία πληρότητα, οι χάρτες θερμότητας, οι κινούμενες τροχιές μοναδικών επισκεπτών κ.α. τη δυνατότητα στις εταιρείες να αναλύουν τη ροή των επισκεπτών και να εντοπίζουν μοτίβα που μπορούν στη συνέχεια να στοχοποιηθούν με ειδικές προσφορές ή νέα σημεία διαφημήσεων και φυσικά να αυξήσουν τα έσοδα τους.

Η Ariadne Maps φέρνει τα online analytics στον πραγματικό κόσμο. Ο Γιώργος Πιπελίδης και ο Νίκος Τσιαμήτρος, αξιοποιώντας την έρευνά τους σε ένα από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ευρώπη, έχουν δημιουργήσει ένα μοναδικό προϊόν που χρειάζεται κάθε real estate operator. Είμαστε ενθουσιασμένοι για τις προοπτικές της εταιρείας και πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε σε αυτή,” δήλωσε ο Γεώργιος Τζιραλής, εταίρος της Marathon Venture Capital.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις