Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Αυτά είναι τα 10 ισχυρότερα brands στον κόσμο για το 2023

Στην πρώτη θέση της κατάταξης «Global 500» 2023 βρέθηκε η Amazon, η οποία «εκθρόνισε» την Apple

Τη λίστα με τα ισχυρότερα brands στον κόσμο δημοσίευσε κορυφαία διεθνή εταιρεία συμβούλων αξιολόγησης και στρατηγικής, Brand Finance. Στην κορυφή της κατάταξης «Global 500» 2023 βρέθηκε η Amazon, η οποία «εκθρόνισε» την Apple.

O «γίγαντας» του ηλεκτρονικού εμπορίου αναδείχθηκε ως το σημαντικότερο brand διεθνώς παρά το γεγονός η αξία της επωνυμίας της μειώθηκε φέτος κατά 15%, από 350.300.000.000 σε 299.300.000.000 δολάρια. Από την άλλη η Apple υποχώρησε στη δεύτερη θέση αφού έχασε 57.600.000.000 δολάρια.

Οι τεχνολογικοί κολοσσοί Google και Microsoft διατήρησαν την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Walmart, Samsung, ICBC, Verizon, Tesla και το TikTok. Για πρώτη φορά, το Decathlon μπήκε στην κατάταξη, στη θέση 235, καθώς και το Lululemon, που είναι στη 422 θέση και η Puma στην 491η.

H Nike παραμένει και το 2023 το πιο πολύτιμο και σημαντικό αθλητικό brand στον κόσμο. Ειδικότερα, ο αμερικανικός κολοσσός βρέθηκε στην 54η θέση της κατάταξης με αξία 31.307.000.000 δολάρια.

Το ισχυρότερο brand στην Ευρώπη

Ως το brand με τη μεγαλύτερη αξία στην Ευρώπη αναδείχθηκε για πρώτη φορά η Telekom. Στη γενική παγκόσμια κατάταξη, η μελέτη τοποθετεί τον Όμιλο DT, μέλος του οποίου είναι η COSMOTE, στην ενδέκατη θέση, έξι θέσεις υψηλότερα από το προηγούμενο έτος.

Η μελέτη επιβεβαιώνει επίσης, ότι η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση στον κόσμο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών – πίσω από τη Verizon και πολύ μπροστά από τις AT&T και Orange – ενώ παραμένει με μεγάλη διαφορά, το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.

Η αξία του brand ανέρχεται στα 62,9 δισ. δολάρια, πετυχαίνοντας το υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία του, με την αξία να έχει αυξηθεί κατά 5% σε σχέση με το 2021, και κατά 58% σε σχέση με το 2020.

Η Brand Finance αποδίδει τη σημαντική αύξηση της αξίας του brand Telekom στην αύξηση του κύκλου εργασιών του ομίλου και την έντονη ανάπτυξη της πελατειακής βάσης, ειδικά στις ΗΠΑ, αλλά και στις συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα δικτύου, τις ψηφιακές τεχνολογίες και την εξυπηρέτηση πελατών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις