Στα 5 εκατομμύρια δολάρια ανήλθε η series A χρηματοδότηση που κατάφερε να συγκεντρώσει η Voonik, μια εφαρμογή ανακάλυψης και shopping ειδών μόδας. Της όλης διαδικασίας ηγήθηκαν οι Sequoia Capital και Seedfund.
Η startup, που ιδρύθηκε το 2013, δεν διαθέτει στοκ, αλλά ούτε και διαχειρίζεται παραγγελίες. Αντιθέτως, συγκεντρώνει τουλάχιστον 500.000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων από πολλαπλούς εμπόρους. Η δε επιτυχία της Voonik εξαρτάται αποκλειστικά από το να σιγουρευτεί πως κάθε χρήστης θα δει τα προϊόντα που ενδιαφέρεται να αποκτήσει. Με τα νέα κεφάλαια, η εταιρεία σκοπεύει να βελτιώσει την μηχανή με τα οποία συστήνωνται τα προϊόντα στους χρήστες, η οποία με τη σειρά της δείχνει στους shoppers τα προϊόντα βασιζόμενη σε πληροφορίες που προκύπτουν από το προφίλ τους, καθώς επίσης και από προηγούμενες αγορές που πραγματοποίησαν. Τέλος, η Voonik ισχυρίζεται πως κατά μέσο όρο πραγματοποιούνται 2.500 αγορές σε καθημερινή βάση από τουλάχιστον 1.500 μοναδικούς πελάτες.