Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Google φέρνει χορηγούμενες διαφημίσεις στα αποτελέσματα του AI Overview

Στόχος της εταιρείας είναι να ενισχύσει τα έσοδα από τις διαφημίσεις

Η Google θα προσπαθήσει να εισάγει χορηγούμενες διαφημίσεις στις απαντήσεις που παράγει το νέο εργαλείο Google AI overviews στις ΗΠΑ, το οποίο χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να συνοψίζει τις πληροφορίες στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε ένα «χορηγούμενο» τμήμα εντός του AI Overview με βάση τη συνάφεια και τις πληροφορίες του ερωτήματος, ανέφερε η εταιρεία σε ένα blog post. Η Google επιδιώκει να επεκτείνει την κυριαρχία της πέρα από την παραδοσιακή διαφήμιση αναζήτησης στην αναδυόμενη τεχνολογία Generative AI.

Στόχος της είναι να ενισχύσει τις πωλήσεις διαφημίσεων, μια σημαντική πηγή εσόδων για τον τεχνολογικό γίγαντα, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη στη μηχανή αναζήτησής της. Σημειώνεται πως η Google ανακοίνωσε αύξηση 13% στις πωλήσεις διαφημίσεων, φτάνοντας τα 61,7 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα συνεχίσει να δοκιμάζει και να μαθαίνει νέες μορφές διαφημίσεων, λαμβάνοντας ανατροφοδότηση από τους διαφημιζόμενους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις