Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Mastercard ενδιαφέρεται για τις πληρωμές στα Social Media

Σύμφωνα με το CNBC η Mastercard ενδιαφέρεται να συνεργαστεί με το Facebook και το Twitter για να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες αγορών και μεταφορών χρημάτων στους χρήστες.

Τα κοινωνικά δίκτυα, και ειδικά το Facebook και το Twitter, συγκεντρώνουν ένα μεγάλο αριθμό υποψήφιων πελατών με μεγάλες δυνατότητες προσέγγισης και στόχευσης.

Ήδη το Facebook προσφέρει μια υπηρεσία P2P μεταφοράς χρημάτων στην Αμερική μέσω του Messenger, με τους ενδιαφερόμενους χρήστες να εισάγουν τη πιστωτική τους κάρτα στην υπηρεσία.

Το Twitter προσφέρει τη δυνατότητα σε εταιρείες να κάνουν tweet προϊόντα με κουμπί “Buy Now” για άμεσες αγοράς εντός Twitter, ενώ το 2014 είχε συνεργαστεί με μια γαλλική τράπεζα για μεταφορές χρημάτων P2P μέσω tweets.

Twitter-BuyNowButton
Ο τρίτος μεγάλος παίκτης, το Instagram, έχει λανσάρει διαφημίσεις που προτρέπουν σε αγορά του εικονιζόμενου προϊόντος ενώ το Pinterest έχει εισάγει και αυτό κουμπί άμεσης αγοράς. Σύμφωνα μάλιστα με μια έρευνα του Shopify οι χρήστες του Pinterest πληρώνουν μέχρι και 50$ για άμεσες αγορές, το μεγαλύτερο ποσό απ΄οποιαδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο.

Ένα άλλο πεδίο συνεργασίας ή αντιπαράθεσης για τη Mastercard, αλλά και τη Visa, θα είναι τα Smartphones και ειδικά οι σχέσεις τους με τις Apple, Google και Samsung.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι τρεις εταιρείες κινητής τεχνολογίας βγάζουν σιγά – σιγά στην αγορά υπηρεσίες πληρωμών μέσω των Smartphones, τα οποία παίρνουν τη μορφή πιστωτικής κάρτας. Βέβαια προς το παρόν ο χρήστης εισάγει τις κάρτες και τους τραπεζικούς λογαριασμούς στα Smartphones και τα διαχειρίζεται μέσω των υπηρεσιών της Apple, Samsung, Google.

Με αφορμή την έναρξη της υπηρεσίας Android Pay στο Ηνωμένο Βασίλειο η Mastercard ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Google. Ο χρήστης συσκευών Android 4.4 και άνω θα κατεβάζει την εφαρμογή της Google και θα επιλέγει τη κάρτα που θα χρησιμοποιήσει για τις πληρωμές του. Η Google θα συνεργαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο με τις τράπεζες HSBC, Lloyds, MBNA και M&S Bank, με την υπηρεσία να βρίσκεται ήδη σε λειτουργία στις Η.Π.Α.

Mastercard και VISA δεν φαίνεται να ανησυχούν προς το παρόν μήπως η Apple και η Google πάρουν τη θέση τους μια και όπως σημειώνουν είναι πολύ δύσκολο για τους κατασκευαστές Smartphones να καλύψουν όλο το κόσμο ταυτόχρονα και να στήσουν από την αρχή ένα δίκτυο με τις τράπεζες.

Και μάλλον έχουν δίκιο, αρκεί να μην γίνει η ανατροπή μέσω FinTech, εκεί μπορεί να αλλάξουν όλα και να βγει κάποιος από την αγορά χωρίς να το καταλάβει.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις