Δέκα Millennials που “ταράζουν τα νερά” στους τομείς τους

Η Γενιά Υ ή αλλιώς η γενιά των Millennials έχουν κατά καιρούς χαρακτηριστεί ως αμφισβητίες, η οποίοι θέτουν ερωτήματα για τα πάντα. “Γιατί έγινε αυτό έτσι” ή  “γιατί έκανες αυτό αλλιώς”.

Διαρκώς προκαλούν τις παραδοσιακές προσεγγίσεις. Το αποτέλεσμα όμως φαίνεται τους ανταμείβει.

Ακολουθεί μια λίστα με ιδρυτές της γενιάς των Millennials, οι οποίοι λέγεται ότι έφεραν τα πάνω κάτω στους τομείς που καταπιάστηκαν. Την λίστα συνέταξε το Clarity PR.

1. Υγεία: Saurabh Arora, Lybrate

Saurabh Arora
Ο Saurabh Arora κατέχει MBA από το Columbia Business School και προηγουμένως συνέδεε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με μεγάλους διαφημιστές και τους πελάτες τους, με τη βοήθεια των Facebook Ads.

Πλέον, εφαρμόζει αυτά που έμαθε στην Ινδία με τη Lybrate, μια πλατφόρμα που βοηθά να γεφυρωθεί το χάσμα της προμήθειας και της ζήτησης, συνδέοντας γιατρούς και ασθενείς με τη βοήθεια της τεχνολογίας και δίνοντάς του τη δυνατότητα να επικοινωνούν χρησιμοποιώντας smartphones.

2. Marketing: David Arnoux, Growth Tribe

David_Arnoux_GrowthTribe_200O David Arnoux με την υποστήριξη του Facebook, του Πανεπιστημίου του Amsterdam και του Startup Amsterdam, ξεκίνησε την Growth Tribe το 2015, μαζί με τον Peter van Sabben.

Πρόκειται για την πρώτη όπως λένε “growth hacking academy”.

Μάλιστα, μόνο τον περασμένο χρόνο, εταιρείες με υψηλή ανάπτυξη και κύρος όπως το Booking.com και η Catawiki απευθύνθηκαν στην Growth Tribe σαν τον βασικό τους συνεργάτη για την εκπαίδευση των υπαλλήλων τους. Βέβαια και οι δύο αυτές εταιρείες είναι ολλανδικές οπότε τα πράγματα είναι ευκολότερα.

3. Επιχείρηση: Rupa Ganatra, Millennial 20/20

Rupa Gantara
Η Rupa Ganatra είναι η συνιδρύτρια του συνεδρίου Millennial 20/20, ενός συνεδρίου που στο επίκεντρό του είναι η επόμενη γενιά εμπορίου.

Η σειρά συνεδρίων ξεκίνησε από το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη, αλλά λέγεται ότι τα πηγαίνει τόσο καλά που επεκτείνεται στην Ευρώπη, την Ασία, τη Βόρεια Αμερική και την Αυστραλία.

4. Εστίαση: Camille Rumani, VizEat

camille_Rumani_VizEat_200Το VizEat είναι κάτι σαν το Airbnb της εστίασης, φέρνοντας κοντά ντόπιους και τουρίστες για να απολαύσουν φαγητό.

Η εφαρμογή έχει αυτή τη στιγμή 110.000 χρήστες και 22.000 άτομα που συμμετέχουν σαν οικοδεσπότες σε 110 χώρες.

Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2014, όταν η Camille συζητούσε με το συνεργάτη της, Jean-Michel Petit για τις καλύτερες ταξιδιωτικές εμπειρίες που είχαν.

5. Εκπαίδευση: Johan Brand, Kahoot!

Johan Brand
Το Kahoot είναι μια δωρεάν εφαρμογή που έχει σαν σκοπό να κάνει τη μάθηση διασκεδαστική. Με πάνω από 40 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, το Kahoot! Yπολογίζεται ότι έχει διείσδυση σε έναν ανά τρεις μαθητές στις ΗΠΑ.

Αυτή τη στιγμή είναι η κορυφαία εφαρμογή εκπαίδευσης στα Appstore του Ηνωμένου Βασίλειου και των ΗΠΑ.

6. Εκδόσεις: Benjamin Potter, CLICKON

Benjamin Potter
Το CLICKON ξεκίνησε το 2015 και απ’ ότι φαίνεται κατέκτησε την γενιά των Millennials καθώς υπολογίζεται ότι περίπου 20 εκατ. της γενιάς αυτής το διαβάζουν μηνιαίως. Διαθέτει περίπου 650 αρθρογράφους παγκοσμίως και παρέχει πλούσιο περιεχόμενο χιλιάδων άρθρων.

Μάλιστα, είναι τόσο επιτυχημένο στη δημιουργία περιεχομένου, ώστε εταιρείες όπως οι Adidas, Topgolf, Visa, DHL και Microsoft, καταφεύγουν σε αυτό για να πάρουν tips για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για τους Millennials.

7. Ταξίδια: Andrew Watson, FLIO

Andrew_Watson_FLIO

Το FLIO διαφημίζεται ως ο τέλειος σύντροφος του ταξιδιώτη του 21ου αιώνα.

Η βασική του ιδέα είναι να ενημερώνει για προσφορές στα αεροδρόμια, αλλά τελικά έχει καταστεί δημοφιλές λόγω του πλήθους πληροφοριών που παρέχει, όπως για παράδειγμα που υπάρχει σύνδεση laptop ή που μπορεί κάποιος να αφήσει τον υπολογιστή του.

8. Αυτοκίνητο: HK Ueda, Drivemode

HK_Ueda_Drivemode_702

Ο HK Ueda, προερχόμενος από την Tesla Motors αποφάσισε να ιδρύσει την Drivemode, μια εφαρμογή που ευελπιστεί να καταστεί ο σύντροφος του οδηγού, προκειμένου ο τελευταίος να εστιάζει στον δρόμο, χωρίς όμως να χάνει σημαντικές ενημερώσεις ή να στερείται την “διασκέδασή” του. Μάλιστα το Nikkei Business τον ανέδειξε στους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή στην Ιαπωνία το 2016.

9. Λιανεμπόριο: Aron Gelbard, Bloom & Wild

Aron_Gelbard_Bloom_Wild_200Το ηλεκτρονικό ανθοπωλείο του Aron Gelbard είναι γνωστό στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία.

Η εταιρεία ξεκίνησε το 2013 και ο σκοπός ήταν η εύκολη και γρήγορη αποστολή ανθών μέσω του smartphone του χρήστη.

10. Οικονομικά: Christopher Vogt, BillFront

Christopher Vogt

Το 2014, ο Christopher Vogt μαζί με τον «δικό μας», Γρηγόρη Δημητρίου, ίδρυσαν την BillFront, η οποία καλύπτει το κενό της προεξόφλησης τιμολογίων μεταξύ εκδοτών και εταιρειών που διαφημιζόμενων. Διαβάστε περισσότερα για τη BillFront εδώ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις