Την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ιορδανικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικών παραγγελιών φαγητού ifood.jo ανακοίνωσε η τουρκική εταιρεία Yemeksepeti, η οποία έχει επενδύσει με τον ίδιο τρόπο και στην ελληνική ιστοσελίδα ClickDelivery.
Σύμφωνα με την Wamda, το ifood.jo είναι η τέταρτη ιστοσελίδα που εντάσσεται στο προτφόλιο της Yemeksepeti, μετά την ομώνυμη ιστοσελίδα της Τουρκία, την ελληνική ιστοσελίδα και το foodonclick.com, το οποίο έχει παρουσία στην Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Μπαχρέιν, τον Λίβανο και το Κατάρ, φθάνοντας πλέον σε 8 τις αγορές στις οποίες έχει παρουσία. Η Yemeksepeti επικεντρώνεται στην αγορά της Μέσης Ανατολής και της Βορείου Αφρικής και χρησιμοποιεί την τακτική των συμμετοχών σε εταιρείες οι οποίες έχουν ήδη αποκτήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στη χώρα τους. Στις συνεργαζόμενες πλατφόρμες είναι ενταγμένα 14.000 εστιατόρια και δέχονται πάνω από 100.000 παραγγελίες ανά ημέρα από 3,5 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες.
Το ποσό της εξαγοράς του «πακέτου» μετοχών στην ifood.jo δεν ανακοινώθηκε, ωστόσο το “deal” προετοιμαζόταν για ένα χρόνο, όπως ανέφερε στη Wamda ο συνιδρυτής της ιορδανικής εταιρείας, Zeid Husban.
Η ifood.jo ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2012 και θεωρείται ηγέτης της συγκεκριμένης αγοράς στην Ιορδανία, με ετήσια αύξηση 200%. Εξυπηρετεί 25.000 εγγεγραμμένους χρήστες και συνεργάζεται με 250 εστιατόρια σε πόλεις της Ιορδανίας. Μέσα από την πλατφόρμα της πραγματοποιούνται 500 παραγγελίες την ημέρα κατά μέσο όρο.
Τα χρήματα με τα οποία «μπαίνει» η Yemeksepeti στην εταιρεία θα χρησιμοποιηθούν στο μάρκετινγκ, προκειμένου η ifood.jo να αυξήσει τα νούμερά της.
Μιλώντας στην ενημερωτική ιστοσελίδα, o διευθύνων σύμβουλος της Yemeksepeti, Nevzat Aydin, τονίζει ότι η στρατηγική εισόδου σε μία νέα αγορά μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με έναν τοπικό παίκτη αποδίδει, καθώς η Foodonclick κατέγραψε συνολική περιφερειακή ανάπτυξη 170% σε σχέση με πέρσι.