StartUpper

Στα 15,15 δις τα έσοδα του YouTube από τις διαφημίσεις το 2019

Η Alphabet, μητρική της Google έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τα έσοδα του YouTube από τις διαφημίσεις και έδωσε μια εικόνα του πόσο σημαντική είναι η πλατφόρμα για αυτήν.

Το 2019, τα έσοδα του YouTube από τις διαφημίσεις έφτασαν τα 15,15 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 86% από το 2017! Το ποσό αυτό, το οποίο αντιστοιχεί σε περισσότερο από 1 δις τον μήνα, αποτελεί σχεδόν το 10% των συνολικών ετήσιων εσόδων της Alphabet.

Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι το YouTube έχει αυτή τη στιγμή περίπου δύο δισ. μηνιαίους χρήστες, και 20 εκατ. συνδρομητικούς χρήστες οι οποίοι πληρώνουν τα πακέτα Music και Premium, προκειμένου να απαλλαχθούν από τις διαφημίσεις. Τέλος, η πλατφόρμα έχει άλλα δύο εκατ. επί πληρωμή συνδρομητές του YouTube TV.

Όπως γίνεται αντιληπτό, το YouTube εξελίσσεται σε μια πολύ σημαντική πηγή εσόδων για την Alphabet και αυτό είναι κάτι που ο CEO της εταιρείας, Sundar Pichai, υπογραμμίζει σε κάθε ευκαιρία τα τελευταία χρόνια. Τα συνολικά οικονομικά αποτελέσματα της Alphabet, ωστόσο, δεν είναι το ίδιο ενθαρρυντικά, με αποτέλεσμα οι μετοχές της να κινηθούν πτωτικά με απώλειες σχεδόν 5%.

Τα έσοδα της Alphabet για το τέταρτο τρίμηνο του 2019 έφτασαν τα 46 δισ. δολάρια, ποσό αυξημένο κατά 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο, ωστόσο η αύξηση αυτή ήταν η μικρότερη που έχει σημειώσει η εταιρεία από το 2015. Τα κέρδη του τριμήνου άγγιξαν τα 10,7 δισ. δολάρια, ενώ τα ετήσια κέρδη για όλο το 2019 ήταν στα 34,4 δισ. δολάρια.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις