Ultimate magazine theme for WordPress.

Το Apple Watch ξεπερνά σε πωλήσεις όλη την ελβετική βιομηχανία ρολογιών

Πέρα από το να είναι το ρολόι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις την προηγούμενη χρονιά, το Apple Watch κατάφερε κάτι πολύ μεγαλύτερο: να ξεπεράσει τη φημισμένη ελβετική βιομηχανία ρολογιών.

Σύμφωνα με στοιχεία της Strategy Analytics, η Apple πούλησε 31 εκατ. ρολόγια το 2019, σημειώνοντας αύξηση 36% από την περσινή χρονιά. Η ελβετική βιομηχανία από την άλλη, η οποία περιλαμβάνει brands όπως οι Swatch και TAG Heuer, κατάφερε να πουλήσει μόλις 21,1 εκατ. ρολόγια, καταγράφοντας μείωση 13% στις πωλήσεις της, σε σχέση με το 2018.

Η Apple, βέβαια, δεν ανακοινώνει συγκεκριμένα στοιχεία για τις πωλήσεις των Apple Watch κατά τις ανακοινώσεις των οικονομικών της αποτελεσμάτων, οπότε ενδέχεται να υπάρχει μία απόκλιση, ωστόσο η Strategy Analytics συγκεντρώνει στοιχεία από συνεργαζόμενους εμπόρους και πωλητές και καταλήγει στις εκτιμήσεις της. 

“Τα αναλογικά ρολόγια χειρός παραμένουν δημοφιλή στους μεγαλύτερους ηλικιακά καταναλωτές, αλλά οι νεότεροι αγοραστές στρέφονται προς τα smartwatch”, αναφέρει ο Neil Mawston, εκτελεστικός διευθυντής της Strategy Analytics.

Ο Steven Waltzer, αναλυτής της εταιρείας, σημειώνει: “Οι παραδοσιακοί Ελβετοί κατασκευαστές ρολογιών, όπως οι Swatch και Tissot, χάνουν τον πόλεμο των smartwatch. Η Apple Watch παρέχει ένα καλύτερο προϊόν και απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές που θέλουν όλο και περισσότερο ψηφιακά wristwear”.

Η αλήθεια είναι ότι το Apple Watch είναι ο ηγέτης στην κατηγορία του εδώ και αρκετά χρόνια και μία φορά το 2017 είχε ξεπεράσει την ελβετική βιομηχανία σε πωλήσεις τριμήνου. Αυτή εδώ, ωστόσο, είναι η πρώτη φορά που το προϊόν καταφέρνει να ξεπεράσει τον αναλογικό αντίπαλό του σε ετήσιες πωλήσεις.

Σχόλια