Συνεργασία με την Alibaba ξεκίνησε η Amazon στην Κίνα, με βάση την οποία δημιουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα που θα φιλοξενείται στο “οικοσύστημα” της κινεζικής εταιρείας.
Η Amazon θα πουλάει τρόφιμα, ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια και είδη κουζίνας.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, παρουσιάζει σημαντική κάμψη στις πωλήσεις της στο εξωτερικό και ψάχνει νέες αγορές για να ανακάμψει, επικεντρώνοντας σε Βρετανία, Γερμανία και Ιαπωνία.
Από την άλλη πλευρά, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα αναμένεται να ξεπεράσει σε τζίρο το 1 τρισ. δολ. το 2018, ενώ το 2014 έφτασε τα 426,3 δισ. δολ. Η Alibaba έχει περισσότερους από 330 εκατ. πελάτες στην Κίνα.