Μέχρι τώρα οι χρήστες του Twitter μπορούσαν να στείλουν προσωπικά μηνύματα (direct message) μόνο αν ακολουθούσαν ο ένας τον άλλον.
Χθες όμως το Twitter ανακοίνωσε μία αναβάθμιση στην υπηρεσία που αλλάζει αυτόν τον κανόνα.
Συγκεκριμένα στις ρυθμίσεις κάθε χρήστη έχει προστεθεί η δυνατότητα να δέχεται direct messages από οποιονδήποτε ακόμα και αν δεν τον ακολουθεί. Επίσης κάθε χρήστης θα μπορεί να απαντά σε direct messages που λαμβάνει ακόμα και αν δεν τον ακολουθεί ο άλλος χρήστης.
Το κουμπί για την αποστολή μηνυμάτων έχει αναβαθμιστεί στις εφαρμογές iPhone και Android.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι τα διεθνή τεχνολογικά sites αναφέρουν ήδη ότι αυτή η ρύθμιση μπορεί να αυξήσει το spam που δέχονται οι χρήστες.
