Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Apple και Amazon στα “πόδια” του James Bond!

Ειδήσεις σαν και αυτές είναι μια ένδειξη για το που πάει το πράγμα σε ότι αφορά την κατανάλωση περιεχομένου online, και όχι μόνο, και ένα κλασικό παράδειγμα Disrupt στην παραδοσιακή βιομηχανία κινηματογραφικού αλλά και τηλεοπτικού θεάματος.

Τα δικαιώματα των ταινιών James Bond τα έχει η MGM μαζί με την Eon, οι οποίες πραγματοποιούν συνεργασίες μέσω της παραχώρησης των δικαιωμάτων χρήσης σε άλλα στούντιο, όπως παράδειγμα έγινε με τη Sony η οποία έβγαλε τις ταινίες με πρωταγωνιστή τον πράκτορα 007, Skyfall και Spectre.

Για τις μελλοντικές ταινίες James Bond μαζί με τις Sony, Universal και Fox θα καταθέσουν προτάσεις τόσο η Apple όσο και η Amazon με μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

Η είναι κοινό μυστικό ότι η τηλεόραση αργοπεθαίνει, με το κοινό που την παρακολουθεί να είναι σύμφωνα με έρευνες άνω των 55-60 ετών, με τις μικρότερες ηλικίες να παρακολουθούν τηλεόραση αλλά κρατώντας ταυτόχρονα ένα Smartphone ή tablet στο χέρι, ενώ πλέον η διαφημιστική δαπάνη για την τηλεόραση είναι πίσω από την online.

Τον χορό της χρηματοδότησης, και εκπομπής μέσω Internet, τηλεοπτικών σειρών άνοιξαν το Netflix αλλά και η Amazon οι οποίες έχουν βάλει στόχο να προσελκύσουν το συνδρομητικό τηλεοπτικό κοινό μια και πρόκειται για μια προσοδοφόρα αγορά. Υπάρχει μια πληθώρα νέων σειρών στις ΗΠΑ αυτή τη χρονιά, πάνω από 500 να αναμένονται να βγουν στον αέρα, μια και στους παραδοσιακούς παραγωγούς προστίθενται και οι νέοι παίκτες.

Στις παραπάνω νέες και παλιές εταιρείες παραγωγής τηλεοπτικού και κινηματογραφικού περιεχομένου θα προστεθούν όπως όλα δείχνουν οι τρεις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες των ΗΠΑ: Apple, Google και Facebook, ενώ την ίδια γραμμή ακολουθεί και η Alibaba στην Κίνα.

Η Apple έχει ανακοινώσει ότι θα διαθέσει 1 δισ. δολ. για την παραγωγή αποκλειστικού τηλεοπτικού περιεχομένου ενώ το ίδιο θα κάνει τόσο η Google, μέσω του YouTube, όσο και το Facebook. Οι δύο τελευταίες εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν το κοινό 18-35 και για αυτό το λόγο το Facebook είναι διατεθειμένο να ξοδέψει 3-4 εκατ. δολ. ανά επεισόδιο για σειρές όπως τα «The Bachelor», «Pretty Little Liars» και «Scandal» οι οποίες έχουν φανατικό κοινό σε αυτές τις ηλικίες και συγκεντρώνουν μεγάλη «κίνηση» στα κοινωνικά δίκτυα. To Facebook θέλει να διατηρεί τον κόσμο στις σελίδες του και πρέπει να βρίσκει διάφορες υπηρεσίες να πλαισιώνουν τη βασική, όπως τα marketplaces αλλά και το Watch που θα είναι διαθέσιμο αρχικά στις ΗΠΑ.

Ποιος θα το έλεγε ότι σε λίγο καιρό θα πρέπει να εξηγούμε στους γονείς μας ότι η νέα ταινία James Bond θα παίζεται και στο iTunes ή ότι η Super League θα είναι διαθέσιμη μόνο στο Facebook…

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις