Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Brandwatch λανσάρισε δωρεάν εργαλείο για την μέτρηση της social “ωριμότητας”

Το Social Intelligence Maturity Model (SIMM), μέσω του οποίου εξασφαλίζει έναν αποδεκτό τρόπο μέτρησης της αξίας της στρατηγικής των επιχειρήσεων στα Social Media, βοηθώντας τις να ανακαλύψουν μια ξεκάθαρη οδό μελλοντικής ανάπτυξης, λανσάρισε η Brandwatch, που δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη πλατφορμών social analytics.

Με το συγκεκριμένο εργαλείο αξιολογείται ο βαθμός “ευφυΐας” και αποτελεσματικότητας της στρατηγικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που εφαρμόζει μια επιχείρηση, και εν συνεχεία συγκεντρώνει τις απαντήσεις από τις ποικίλες e-πηγές προκειμένου να προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις αναφορικά με την αύξηση της αξίας που λαμβάνουν οι ίδιες οι επιχειρήσεις από την έκθεση και εν γένει ενασχόλησή τους με τα Social media.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις