Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Μ. Πέτρου – Στ. Κατσουνωτός: “Το mobile αλλάζει τη σχέση μας με τα καταναλωτικά αγαθά” (video-συνέντευξη)

To NutrINsider, με υπότιτλο “η όλα-σε-ένα εφαρμογή για το σούπερ μάρκετ”, είναι μία εφαρμογή για smartphones η οποία με τέσσερεις βασικές λειτουργίες γίνεται ο “απόλυτος βοηθός” στα ψώνια και στις ιδέες για μαγείρεμα και για υγιεινή διατροφή του χρήστη.

Ο χρήστης μπορεί να εισάγει προσωπικά του στοιχεία όπως ύψος, βάρος, ηλικία, φύλο, προκειμένου να λαμβάνει αναφορές για τις Ημερήσιες Ενεργειακές του Ανάγκες σε kcal καθώς και οι πρωτεΐνες, λίπη υδατάνθρακες.
Με τη λειτουργία “Σκανάρισμα” κάθε φορά που ο χρήστης σαρώνει το barcode ενός προϊόντος βλέπει στην οθόνη του τα στοιχεία του προϊόντος που αγόρασε ή επιθυμεί να αγοράσει, καθώς και προτεινόμενες συνταγές στις οποίες μπορεί να το χρησιμοποιήσεις. Με τη λειτουργία “Αγορές” μπορεί να δημιουργήσει ηλεκτρονικά τις λίστες για τα ψώνια του με τρεις τρόπους: χειρογραφικά, μέσω κατηγοριών ή σκαννάροντας τα επιθυμητά προϊόντα. Επιπλέον, μπορεί να βλέπει προσφορές από τα φυλλάδια των σούπερ μάρκετ ή από συνεργαζόμενες εταιρείες, καθώς και να εντοπίζει πού βρίσκεται το πλησιέστερο κατάστημα. Με τη λειτουργία “Συνταγές” ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δει ή να αναζητήσει συνταγές και να προσθέσει στη λίστα με τα ψώνια του τα υλικά της συνταγής που επιθυμεί. Τέλος, με τη λειτουργία “Διατροφή” ο χρήστης έχει πρόσβαση σε συμβουλές διατροφής, θερμιδομετρητή, το οποίο καταγράφει εβδομαδιαίες αναφορές για τις θερμίδες που κατανάλωσε ο χρήστης και να τον ειδοποιήσει όποτε έχει κάνει “υπερβάσεις” και τέλος προτάσεις για ισορροπημένη διατροφή.

Η εφαρμογή λανσαρίσθηκε στις αρχές του 2014 από τους Μιχάλη Πέτρου και Στέλιο Κατσουνωτό, δύο στελέχη της διαφημιστικής αγοράς, και ουσιαστικώς διασυνδέει τους καταναλωτές με τα brands/καταναλωτικά αγαθά και τα σούπερ μάρκετ, έχοντας ξεπεράσει τους 7.000 χρήστες.

Οι δύο δημιουργοί του NutrINsider διοργάνωσαν το πρώτο FMCG Insider, μία εκδήλωση που απευθύνεται στα στελέχη της λιανικής αγοράς και των εμπορικών εταιρειών, προκειμένου να αναλυθεί η εξέλιξη της αγοράς καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Το Startupper.gr τους συνάντησε και εκείνοι παρουσίασαν στην κάμερά μας την εφαρμογή, το επιχειρηματικό της μοντέλο και την εξέλιξη των καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα, σε συνδυασμό ιδίως με την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και των smartphones.

Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά, το 2014 σημειώθηκε αύξηση στην κατανάλωση αγαθών στην Ελλάδα, ωστόσο αυτό συνδυάζεται από τη μειωμένη ακόμη καταναλωτική εμπιστοσύνη μετα τα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Επίσης, τόνισαν ότι ο “πόλεμος” μεταξύ των μεγάλων brands και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ έχει λήξει και ανέδειξε νικητή τα γνωστά ελληνικά ή πολυεθνικά σήματα. Τέλος, τονίζουν το πώς οι Έλληνες εξοικειώνονται περισσότερο με την τεχνολογία και την χρησιμοποιούν για να βελτιώσουν τις καταναλωτικές τους συνήθειες.

Κατά τη διάρκεια του FMCG Insider, ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές από το ΙΕΛΚΑ παρουσίασε μεταξύ άλλων, ότι τα σούπερ μάρκετς στην Ελλάδα, είναι πιο οικονομικά σε σχέση με αγορές όπως η Βρετανία, η Γερμανία και η Ισπανία. Παράλληλα τόνισε ότι η αγορά κινήθηκε μετά από πολλά χρόνια ανοδικά – περίπου 14% κατά το πρώτο 10μηνο του 2014- μία πορεία όμως που ανακόπηκε λόγω των πρόσφατων πολιτικών εξελίξεων. Η Ειρήνη Μπαμπαρούτση, Κλινική Διαιτολόγος – Αθλητική Διατροφολόγος, ανέφερε σημαντικά στοιχεία για την επιβάρυνση της υγείας των καταναλωτών λόγω της οικονομικής κρίσης, εστιάζοντας σε παιδιά κάτω των 5 ετών. Η Γεωργία Ζαχαράκη από την Tempo OMD, παρουσίασε μεταξύ άλλων τις ευκαιρίες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες και συγκεκριμένα το mobile. Για παράδειγμα ο δείκτης του time spent του μέσου καταναλωτή είναι 12% (και αυξάνεται συνεχώς) ενώ το ad spend μόλις 3%.

Δείτε τη συνέντευξη με τους Μιχάλη Πέτρου και Στέλιο Κατσουνωτό στο βίντεο που ακολουθεί

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις