Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Brooqly: Η νέα Startup του Νίκου Ιωάννου

Το σημαντικό στην υπόθεση είναι ότι ένα μεγάλο αμερικανικό fund, το Aeon VC, "επενδύει" στην BrooqLy αλλά και πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Ο Νίκος Ιωάννου είναι από τους πρωτοπόρους στην ελληνική Startup σκηνή, ειδικά στο χώρο της διανομής φαγητού, με το Delivery.gr. Μετά το πρόσφατο Exit επανέρχεται στην ελληνική Startup σκηνή, και όχι μόνο, με ένα άκρως ενδιαφέρον project που στοχεύει να μας φέρει πιο κοντά ακόμα και αν είμαστε μακριά! Το σημαντικό νέο είναι ότι το Brooqly προσέλκυσε μια μεγάλη επένδυση Seed από τον Δημήτρη Μάλλιο, CEO του Aeon VC, ένα αμερικανικό fund με επενδύσεις σε ονόματα όπως το Facebook, AirBnB, DoorDash μεταξύ άλλων.

Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του Brooqly σε Αθήνα και Μύκονο μιλήσαμε με τον Νίκο Ιωάννου.

Startupper.gr: Πρόσφατα αποχωρήσατε από τον Όμιλο Μούχαλη και το Delivery.gr μπορείτε να μας πείτε μερικά πράγματα για αυτή την κίνηση;

N. Ιωάννου: Το Delivery.gr ήταν το πιο σημαντικό βήμα ως τώρα στην επαγγελματική μου διαδρομή. Όλα αυτά τα χρόνια, από το 2006 που έγινε η αρχή στην Πάτρα, μέχρι τον Οκτώβριο του 2021 που αποχώρησα, αποτέλεσε για μένα ένα πολύ «γεμάτο», δημιουργικό κι ενδιαφέρον διάστημα και συνάμα καθοριστικό. Μην ξεχνάμε πως πριν 15 χρόνια η ιντερνετική επιχειρηματικότητα ήταν κυριολεκτικά αχαρτογράφητη. Από τότε τα πράγματα εξελίχθηκαν και άλλαξαν και όσο κι  αν το κλείσιμο του κύκλου έχει κάποια συναισθηματική δυσκολία, οφείλεις να το κάνεις, όταν καταλαβαίνεις πια πως το «παιδί» σου μεγάλωσε και πως εσύ οφείλεις να συνεχίσεις τη διαδρομή σου. Το περιβάλλον είναι ρευστό και αλλάζει διαρκώς. Προσωπικά είμαι ένας άνθρωπος που μου αρέσει να επιχειρώ, να ανοίγομαι μπροστά στις νέες προκλήσεις και  τις ευκαιρίες και να τις αξιοποιώ.

Startupper.gr: Το brooqly λανσαρίστηκε πρόσφατα στο club LΟΗΑΝ στην Αθήνα. Μπορείτε να μας πείτε περί τίνος πρόκειται και πως εμπλέκεστε στο συγκεκριμένο Project;

N. Ιωάννου: Το brooqly είναι ένα νέο κοινωνικό δίκτυο ουσιαστικά, το οποίο συνδέει τους ανθρώπους μέσα από την «τέχνη» του κεράσματος. Μπορείς μέσα απ’ αυτό να συνδεθείς με τους φίλους σου αλλά και να κάνεις νέους, να δεις σε ποιο μαγαζί βρίσκονται, να μιλήσεις μαζί τους εύκολα, να γνωρίσεις γενικότερα νέα πρόσωπα και να τους προσφέρεις ένα κέρασμα, είτε είστε μαζί είτε όχι, καθώς μέσα από το brooqly μπορείς να κεράσεις ή να κεραστείς, από απόσταση. Επίσης είναι σημαντικό το γεγονός ότι πρόκειται για μια «καθαρή» από προωθητικές ενέργειες, κοινότητα φίλων, η οποία μπορεί να συνδεθεί άμεσα. Είμαι ο συνιδρυτής του brooqly και ένας από τους βασικούς μετόχους.

Startupper.
gr: Ποια είναι η ομάδα της Startup και ποιοι οι βασικοί υποστηριχτές;  

N. Ιωάννου: Την ομάδα της Startup αποτελούν εκτός από μένα, ο Πάνος Λαζαρέτος και η Ελένη Μαριδάκη (κεντρική φωτογραφία). Ο βασικός επενδυτής του brooqly είναι το Aeon.vc, ένα αμερικανικό fund με τον ελληνοαμερικανό Δημήτρη Μάλλιο στο τιμόνι, με υψηλού επιπέδου επενδύσεις, όπως το Facebook, το Twitter, το Spotify.

Απο αριστερά: Φραγκίσκα Τσιούτσιου, Νίκος Ιωάννου, ο δήμαρχος της Κω Νικηταράς Θεοδόσης και ο Δημήτρης Μάλλιος.

Startupper.gr: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του brooqly, πως διαφοροποιείται από τον όποιο ανταγωνισμό και πως σκοπεύει να βγάλει χρήματα.

N. Ιωάννου: Κάθε νέα επιχειρηματική πρόταση στοχεύει, αν δεν οφείλει, να απαντά στις ανάγκες της εποχής. Αυτό που έλειψε σε όλους μας όλο το προηγούμενο διάστημα είναι η σύνδεση, η επαφή αλλά και οι στιγμές διασκέδασης με τους φίλους μας. Το να ανοιχτούμε, να γνωρίσουμε νέο κόσμο, να ταξιδέψουμε. Το brooqly είναι ένα νέο κοινωνικό δίκτυο στη ροή του οποίου βλέπεις μόνο τα post των φίλων σου, αλλά έχεις επίσης τη δυνατότητα να γνωρίσεις νέους που δεν είστε αλλού συνδεδεμένοι και τυγχάνει να βρίσκεστε στο ίδιο φυσικό σημείο. Τα έσοδα προκύπτουν από τις προμήθειες των συνεργαζόμενων καταστημάτων

Startupper.gr: Η πορεία της πανδημίας από εδώ και πέρα μπορεί να επηρεάσει το χώρο της διασκέδασης και κατ΄ επέκταση το brooqly;

N. Ιωάννου: H αλήθεια είναι ότι μια ενδεχόμενη περαιτέρω αρνητική πορεία της πανδημίας, η οποία θα οδηγούσε σε κλείσιμο καταστημάτων , θα επηρεάσει γενικά τις εφαρμογές που λειτουργούν με κέντρο το φυσικό σημείο. Ωστόσο η ομάδα του brooqly είναι ευέλικτη και ικανή να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και τις πιθανές ανατροπές, που προκύπτουν μέσα σε έκτακτες συνθήκες.

Startupper.gr: Σε ποιες χώρες / πόλεις λειτουργεί το brooqly αυτή τη στιγμή και πως θα επεκταθεί στο κοντινό μέλλον;

N. Ιωάννου: Το brooqly στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει πιλοτικά στην Αθήνα και τη Μύκονο καθώς και σε Βουκουρέστι και Mamaia στη Ρουμανία ενώ προσεχώς επεκτείνεται στη Βραζιλία, (Ρίο, Σάo Πάολο) καθώς και στην Αμερική (Ατλάντα, Μαϊάμι).

Startupper.gr: Ποια άλλα projects βρίσκονται μπροστά σας και σκοπεύετε να δραστηριοποιηθείτε ακόμα περισσότερο επενδυτικά στο ελληνικό οικοσύστημα;

N. Ιωάννου: Μέσα στα μεσοπρόθεσμα σχέδια μιας έμπειρης ομάδας στην οποία συμμετέχω είναι να επενδύσουμε σε ταλαντούχους Έλληνες founders και σε καινοτόμες επιχειρήσεις σε όλα τα επίπεδα ωριμότητας, από Startups μέχρι πιο ώριμες επιχειρήσεις με πολύπλευρα σχήματα και χρηματοδοτικά εργαλεία. Ο κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά, είναι πάντα η τεχνολογία και η καινοτομία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις