Ultimate magazine theme for WordPress.

Η ινδική εταιρεία Ola αποκτά τη δική της πιστωτική κάρτα

Η ινδική εταιρεία ταξί σε app, Ola, θα συνεργαστεί με την τράπεζα SBI της Ινδίας και τη Visa και θα προσφέρει τη δική της πιστωτική κάρτα. Στη συμφωνία που υπέγραψε προβλέπεται η έκδοση 10 εκατομμυρίων πιστωτικών καρτών τα επόμενα 3,5 χρόνια, όπως αναφέρει το TechCrunch.

Η κίνηση θα βοηθήσει την Visa και την SBI (κρατική τράπεζα της Ινδίας) να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες στην Ινδία, όπου οι περισσότερες συναλλαγές εξακολουθούν να γίνονται με μετρητά. Για την Ola, η οποία ανταγωνίζεται την Uber στην Ινδία, η “είσοδος” στις πιστωτικές κάρτες αντιπροσωπεύει ένα νέο τρόπο για τη δημιουργία εσόδων στους πελάτες της.

Με περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες να χρησιμοποιούν δύο εκατομμύρια φορές την ημέρα την πλατφόρμα, η Ola έχει στη διάθεσή της έναν μεγάλο όγκο δεδομένων για την οικονομική δύναμη και τον τρόπο που ξοδεύουν χρήματα οι πελάτες της. Με την κάρτα, που ονομάστηκε Ola Money-SBI Credit Card, η εταιρεία μεταφορών προσφέρει διάφορες εκπτώσεις και εξοικονόμηση χρημάτων για να κρατήσει μια πιστή βάση πελατών.

Η Ola, σύμφωνα με το TechCrunch, δήλωσε ότι θα προσφέρει στους κατόχους της κάρτας “τις μεγαλύτερες επιστροφές χρημάτων και επιβραβεύσεις” σε μορφή χρημάτων Ola που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην πλατφόρμα αλλά και σε αεροπορικά εισιτήρια και κρατήσεις ξενοδοχείων.

Θα υπάρχει 7% επιστροφή χρημάτων σε έξοδα μεταφοράς με ταξί, 5% σε αεροπορικά εισιτήρια, 20% σε κρατήσεις σε εγχώρια ξενοδοχεία (6% στα ξενοδοχεία παγκοσμίως), 20% σε πάνω από 6.000 εστιατόρια και 1% σε άλλα έξοδα.

Σε συνέντευξή του στο TechCrunch, ο Nitin Gupta, CEO των οικονομικών υπηρεσιών της Ola, υποστήριξε ότι η εταιρεία προσφέρει “5 φορές περισσότερες επιβραβεύσεις σε πελάτες” σε σχέση με το μέσο όρο των εταιρειών πιστωτικών καρτών.

Η Ola φαίνεται να ακολουθεί το δρόμο που “χάραξαν” οι Grab και της Go-Jek, δύο αντίστοιχες εταιρείες στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας που έχουν τολμήσει σε μια σειρά από επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια. Τόσο η Grab όσο και η Go-Jek προσφέρουν δάνεια, εμβάσματα και ασφάλειες στους αναβάτες τους, ενώ η πρώτη διατηρεί επίσης τη δική της εικονική πιστωτική κάρτα. Είναι ενδιαφέρον ότι η Uber, η οποία προσφέρει επίσης πιστωτική κάρτα σε ορισμένες αγορές, δεν προσφέρει τέτοια υπηρεσία στην Ινδία.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.