Pricefox: Οι Έλληνες ξοδεύουν 6 ώρες τη μέρα στο Internet με πρωταθλητή το Youtube
Αν σκεφτούμε ότι κατά μέσο όρο ο Έλληνας εργάζεται 8 ώρες την ημέρα, μετακινείται για τη δουλειά και για υποχρεώσεις περίπου 2 ώρες την ημέρα και κοιμάται περίπου 8 ώρες την ημέρα, τον υπόλοιπο χρόνο τον περνάει στο Internet!



-
● YouTube: 49.5% γυναίκες, 50.5% άνδρες
-
● Facebook: 48.0% γυναίκες, 52.0% άνδρες
-
● Messenger: 49.4% γυναίκες, 50.6% άνδρες
-
● Instagram: 50.0% γυναίκες, 50.0% άνδρες
-
● TikTok: 50.5% γυναίκες, 49.5% άνδρες
-
● LinkedIn: Το 55,1% είναι άνδρες και το 44,9% είναι γυναίκες.
-
● Pinterest: Το 15,3% είναι άνδρες και το 80,1% είναι γυναίκες.
-
● Snapchat: Το 38,7% είναι άνδρες και το 60,9% είναι γυναίκες.
-
● Twitter: Το 69,3% είναι άνδρες και το 30,7% είναι γυναίκες.