Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Warply: Δημιούργησε νέο loyalty πρόγραμμα και mobile app για τα TGI Fridays

Το νέο πρόγραμμα λανσαρίστηκε πρόσφατα, μαζί με την καινούργια εφαρμογή για κινητά “Fridays Club” και έχει ήδη πάνω από 120.000 χρήστες.

Τα TGI Fridays ανέθεσαν στη Warply το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης πελατών “Fridays Club”. Πρόκειται για ένα μοναδικό πρόγραμμα loyalty που προσφέρει επιβράβευση και προνόμια στα μέλη του κάθε φορά που επισκέπτονται το αγαπημένο τους κατάστημα TGI Fridays σε όλη την Ελλάδα.

Το νέο πρόγραμμα λανσαρίστηκε πρόσφατα, μαζί με την καινούργια εφαρμογή για κινητά “Fridays Club” και έχει ήδη πάνω από 120.000 χρήστες.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, τα TGI Fridays επέλεξαν την loyalty & customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, για την επιβράβευση των πελατών, τις αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη και τις επικοινωνίες
συμπεριλαμβανομένων push notifications, in-app campaigns, newsletters καθώς και engaging in app games.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις