Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

ERGO Ασφαλιστική: Το νέο Chatbot «μεταμορφώνει» τα δεδομένα στις συνομιλίες

Η νέα βοηθός «Χαρά» διευκολύνει με ψηφιακές διαδικασίες την επιλογή και την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων.

Η ERGO Ασφαλιστική επενδύοντας στην επιχειρηματική δραστηριότητα με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και των συνεργατών της, παρουσιάζει το 2023 το νέο της Chatbot, τη «Χαρά».

Η «Χαρά», αποτελεί μια ψηφιακή βοηθό που προσφέρει ταχεία ποιοτική εξυπηρέτηση και σχεδιάστηκε για να συνδράμει σε μια πιο άμεση εμπειρία στον χρήστη, καινοτομώντας σε ολόκληρη τη «διαδρομή» που επιλέγει να ακολουθήσει ο πελάτης.

Αυτό που καθιστά την «Χαρά» σπουδαία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι η δυνατότητα να κατανοεί τα συναισθήματα των χρηστών και να προσαρμόζει τη συνομιλία ανάλογα.

Η ψηφιακή αυτή εφαρμογή διακρίθηκε πρόσφατα στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), το οποίο πραγματοποιήθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience», ενώ απέσπασε το βραβείο Customer Service Distinction Award».

Στη νέα εφαρμογή ο πελάτης μπορεί να γράψει την ερώτηση και η «Χαρά» θα τον καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα, ενώ στο τέλος κάθε διαλόγου η «Χαρά» ζητάει να αξιολογηθεί η εμπειρία από το χρήστη.

Ταυτόχρονα, διακρίθηκε και στα Ε-volution Awards 2024 στην κατηγορία «Best Omnichannel Experience για την Πληρότητα & Ποιότητα στην υλοποίηση του έργου» με το Bronze βραβείο.

Η ψηφιακή βοηθός «Χαρά» υποστηρίζεται από τις τεχνολογίες της Microsoft, καθώς αναπτύχθηκε από την EBO.ai και βελτιώνεται και «εκπαιδεύεται» σε νέες υπηρεσίες προκειμένου να παρουσιάσει ακόμα καλύτερες πληροφορίες στους πελάτες και στους συνεργάτες της εταιρείας.

Η Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO, η Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη σχολίασε σχετικά: «Λόγω της ψηφιακής μετάβασης, η σχέση πελάτη/ασφαλιστή, από μια ετήσια συνδιαλλαγή, μπορεί πλέον να εξελιχθεί σε καθημερινή επαφή.

Στην ERGO Ασφαλιστική, είναι στρατηγική μας επιλογή να μετατρέψουμε την εταιρεία μας σε πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και ποιότητας υπηρεσιών, ενσωματώνοντας την τεχνολογία και τα δεδομένα στην καθημερινή λειτουργία και στην επαφή με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Μέσω της Ψηφιακής Βοηθού «Χαρά», που είναι διαθέσιμη 24/7, η ERGO κατάφερε να είναι δίπλα στους πελάτες της κάθε στιγμή.

Οι διακρίσεις μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) αλλά και στα Ε-volution Awards 2024 μας τιμούν ιδιαίτερα και αποτελούν αναγνώριση των προσπαθειών μας για την ενίσχυση της πελατοκεντρικότητας. Η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και συνεργασίας».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις