Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Walmart: Νέες τεχνολογίες που βελτιώνουν την εμπειρία αγορών – Στο επίκεντρο η Generative AI στο CES

H εταιρεία αποκάλυψε νέα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων δύο εργαλείων που λειτουργούν με AI για τη διαχείριση της αναζήτησης και της αναπλήρωσης προϊόντων, καθώς και μιας νέας πλατφόρμας κοινωνικού εμπορίου beta AR που ονομάζεται "Shop with Friends". Τόνισε επίσης πώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη σε άλλους τομείς της επιχείρησής της, συμπεριλαμβανομένου του Sam's Club και σε εφαρμογές που χρησιμοποιούνται από συνεργάτες καταστημάτων.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Walmart, Doug McMillon και άλλα στελέχη της Walmart, κατά τη διάρκεια της ομιλίας στο Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας, έδωσαν μια εικόνα για το πώς ο γίγαντας του λιανικού εμπορίου θέτει νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της επαυξημένης πραγματικότητας (AR), των drones, της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης και άλλων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών για τους πελάτες.

Στην εμπορική έκθεση, η εταιρεία αποκάλυψε νέα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων δύο εργαλείων που λειτουργούν με AI για τη διαχείριση της αναζήτησης και της αναπλήρωσης προϊόντων, καθώς και μιας νέας πλατφόρμας κοινωνικού εμπορίου beta AR που ονομάζεται “Shop with Friends“. Τόνισε επίσης πώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη σε άλλους τομείς της επιχείρησής της, συμπεριλαμβανομένου του Sam’s Club και σε εφαρμογές που χρησιμοποιούνται από συνεργάτες καταστημάτων.

Η Walmart λανσάρει μια νέα λειτουργία γενετικής αναζήτησης AI στο iOS που θα επιτρέπει στους πελάτες να αναζητούν προϊόντα ανά περιπτώσεις χρήσης, αντί για προϊόντα ή εμπορικά σήματα.Τα βελτιωμένα αποτελέσματα αναζήτησης θα εκτείνονται σε κατηγορίες, ανταγωνιζόμενα το SGE (Search Generative Experience) της Google, το οποίο μπορεί να προτείνει προϊόντα και να εμφανίζει διάφορους παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη, μαζί με κριτικές, τιμές, εικόνες και άλλα.

Πριν από την CES, η εταιρεία είχε επιδείξει έναν βοηθό αγορών AI που θα επέτρεπε στους πελάτες να αλληλεπιδρούν με ένα chatbot καθώς ψώνιζαν, να κάνουν ερωτήσεις και να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων. Τώρα η δυνατότητα κυκλοφορεί σε κινητές συσκευές, πρώτα στο iOS.

Μια άλλη δυνητικά ελπιδοφόρα χρήση της τεχνητής νοημοσύνης περιλαμβάνει την αναπλήρωση αντικειμένων που παραγγέλλονται συχνά. Η Walmart θα δοκιμάσει αρχικά αυτή την περίπτωση χρήσης με το Walmart InHome Replenishment, το οποίο θα χρησιμοποιήσει AI και την υπάρχουσα τεχνογνωσία σε συνδυασμό για τη δημιουργία αυτοματοποιημένων διαδικτυακών καλαθιών αγορών για πελάτες με αντικείμενα που παραγγέλνουν τακτικά.

Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι οι πελάτες θα μπορούν να αφαιρούν προϊόντα από το καλάθι τους, ανάλογα με τις ανάγκες, και η υπηρεσία θα προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη με την πάροδο του χρόνου. Ωστόσο, εάν η δυνατότητα λειτουργεί καλά, δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να προσφέρει αναπλήρωση και άλλων ειδών οικιακής χρήσης, παρόμοια με το Subscribe-and-Save της Amazon.

Η Amazon δεν έχει ακόμη αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει το ίδιο, δηλαδή να αυξήσει ή να αντικαταστήσει το Dash Replenishment. Ωστόσο, ο διαδικτυακός λιανοπωλητής έχει θέσει την AI σε λειτουργία με άλλους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας στη σύνδεση των πελατών με το σωστό προϊόν συνοψίζοντας κριτικές προϊόντων, επισημαίνοντας βασικά χαρακτηριστικά ή βοηθώντας τους να βρουν ρούχα που ταιριάζουν.

Ο διευθύνων σύμβουλος Doug McMillon αναφέρθηκε στη σουίτα νέων προϊόντων ως κάτι που ονόμασε «adaptive retail», δηλαδή, εμπειρίες λιανικής που είναι εξατομικευμένες και ευέλικτες.

Το Sam’s Club της Walmart θα εισαγάγει μια τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και υπολογιστικής όρασης που βοηθά στην επίλυση του προβλήματος της αναμονής στην ουρά για επαλήθευση παραλαβής κατά την έξοδο από το κατάστημα. Το πιλοτικό πρόγραμμα, που εκτελείται επί του παρόντος σε 10 τοποθεσίες, θα επιβεβαιώσει ότι τα μέλη έχουν πληρώσει για τα αντικείμενά τους χωρίς να απαιτείται συνεργάτης του καταστήματος για τον έλεγχο. Η τεχνολογία υπολογιστικής όρασης θα καταγράψει εικόνες των καλαθιών των πελατών και η AI θα επιταχύνει τη διαδικασία αντιστοίχισης αντικειμένων καλαθιού με πωλήσεις. Η Walmart αναμένει να φέρει την τεχνολογία στα σχεδόν 600 κλαμπ της μέχρι το τέλος του έτους.

Σε έναν άλλο τομέα, το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης της Walmart για συνεργάτες καταστημάτων, My Assistant, θα επεκταθεί σε 11 χώρες εκτός των ΗΠΑ το 2024, όπου θα λειτουργεί στις μητρικές γλώσσες των εργαζομένων. Ήδη, το εργαλείο έχει γίνει διαθέσιμο στον Καναδά, το Μεξικό, τη Χιλή, την Κόστα Ρίκα, το Ελ Σαλβαδόρ, την Ονδούρα, τη Γουατεμάλα και τη Νικαράγουα και σύντομα στην Ινδία και τη Νότια Αφρική.

Κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας, ο McMillon έφερε επίσης τον CEO της Microsoft Satya Nadella στη σκηνή, αφού ανακοίνωσε ότι η Walmart χρησιμοποίησε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα από το Azure OpenAI παράλληλα με τα δικά της μοντέλα λιανικής πώλησης. Ο Nadella μίλησε ευρέως για τις ανακαλύψεις που έγιναν δυνατές με τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων τομέων όπως η κωδικοποίηση, οι εφαρμογές παραγωγικότητας, όπως η ίδια η Microsoft, η υγειονομική περίθαλψη, η εκπαίδευση και άλλα.

Εκτός από την τεχνητή νοημοσύνη, η Walmart αναζητά άλλες νέες τεχνολογίες για ταχύτερες παραδόσεις. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι επεκτείνει την υπηρεσία παράδοσης με drone στο Dallas-Ft. Μέχρι σήμερα, η Walmart έχει κάνει πάνω από 20.000 παραδόσεις drone στη διετή δοκιμή της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις