Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η τεχνολογική πρωτοπορία της Moveo.AI στην αυτοματοποίηση της εμπειρίας πελατών

Ο Πάνος Καραγιάννης, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Môveo AI και ο Γιώργος Καραγιάννης, συνιδρυτής και επικεφαλής του τομέα ανάπτυξης της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης (chief of AI officer – CAIO) της Môveo AI, της ελληνικής startup που εξειδικεύεται στο χώρο του Conversational AI και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, μιλούν στο Startupper MAG.

Μπορεί η OpenAI να «εκδημοκράτισε» την πρόσβαση σε άκρως χρήσιμες και χρηστικές υπηρεσίες AI, αλλά μπορούμε να ισχυριστούμε ότι η ελληνική Moveo.AI είναι το «κλειδί» που ανοίγει την πόρτα της εύκολης ενσωμάτωσης της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI) σε όλο φάσμα των επιχειρήσεων, με έναν άκρως ανθρώπινο και εξατομικευμένο τρόπο, γλιτώνοντας χρόνο και χρήμα για τις εταιρείες, ενώ παράλληλα κάνει δυνατή την παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών υψηλής ποιότητας.

S.M.: Μπορείτε να μας πείτε μερικά βασικά δεδομένα για την εταιρεία σας;
Πάνος Καραγιάννης:  Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2020 και η έδρα μας βρίσκεται στη Νέα Υόρκη και έχουμε παραρτήματα σε Αθήνα και Σάο Πάολο, με το μεγαλύτερο ποσοστό του ανθρώπινου δυναμικού μας να βρίσκεται προς το παρόν στην Αθήνα. Αυτή τη στιγμή αριθμούμε 30 άτομα και συνεχώς αυξάνουμε το προσωπικό μας. Ξεκινήσαμε από την Ελλάδα λόγω των περιορισμών της πανδημίας, αλλά η βάση και ο στόχος μας είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, καθώς αποτελεί την περιοχή όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις «τρέχουν» πιο γρήγορα.

Έχουμε ήδη ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο χρηματοδότησης από angel investors, με σημαντική εμπειρία στην ανάπτυξη Startup εταιρειών. Σύντομα θα ολοκληρωθεί ένας νέος κύκλος χρηματοδότησης, με στόχο την περαιτέρω επέκτασή μας στις αγορές της Βραζιλίας και της Αμερικής, αλλά και την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μας. Συνεργαζόμαστε με πολλές εταιρείες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα σε Ελλάδα και εξωτερικό, κυρίως στους κλάδους του GameTech, eCommerce και FinTech όπως είναι οι: Kaizen Gaming, Edenred,  Skroutz,  Viva Wallet και  Alpha Βank.

S.M.: Μπορείτε να μας πείτε πώς ξεκίνησε η ιδέα της Moveo να γίνεται επιχειρηματική πράξη; Ποια ήταν η ευκαιρία που διακρίνατε και ποιο το προϊόν ή υπηρεσία που υλοποιήσατε αρχικά και στη συνέχεια;

Πάνος Καραγιάννης: Όλοι μας έχουμε ζήσει κακές εμπειρίες με ένα chatbot. Η ιδέα για τη Moveo.AI γεννήθηκε σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθούμε από τα chatbots και να δημιουργήσουμε αυτοματοποιημένες μεν, προσωποποιημένες δε εμπειρίες πελατών. Η τεχνογνωσία που έχουμε με τον Γιώργο στον κλάδο του Machine learning μάς βοήθησε να σχεδιάσουμε μια πλατφόρμα, η οποία ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence – AI) και του Natural Language Processing (NLP – Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας). Η Moveo.AI ξεκίνησε ως μια Conversational AI πλατφόρμα μέσω της οποίας οι AI virtual agents επικοινωνούν με τους πελάτες με έναν πιο φυσικό τρόπο.

Συγχρόνως, μέσω της διασύνδεσης με εσωτερικά συστήματα επιχειρήσεων, οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να επιλύουν ερωτήματα πελατών end-to-end από οποιοδήποτε κανάλι, σε οποιαδήποτε γλώσσα και οποιαδήποτε ώρα.

Το Generative AI (Δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη) αντιπροσωπεύει την επόμενη φάση του AI. Πλέον η Moveo.AI ενσωματώνει Generative AI χαρακτηριστικά όπως το δικό της Large Language Model (LLM), βοηθώντας επιχειρήσεις να γίνουν 3x πιο αποτελεσματικές στην εξυπηρέτηση πελατών.

S.M.: Η δημιουργική AI έχει αλλάξει τα πάντα το τελευταίο έτος και ειδικά τον τομέα των virtual agents (εικονικών βοηθών) που μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα. Πώς μπορεί να αναβαθμίσει τις εμπειρίες των πελατών και ποια η ανταπόκρισή τους μέχρι σήμερα;

Γιώργος Καραγιάννης: Το Generative AI έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο των virtual agents, καθιστώντας τους πιο «έξυπνους», προσαρμόσιμους και ικανούς να προσφέρουν εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών.

Στη Moveo.AI πρόσφατα δημιουργήσαμε το δικό μας Large Language Model (LLM) ικανό να απορροφά τα δεδομένα των πελατών μας με έναν ασφαλή τρόπο. Μέσω του δικού μας LLM οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν AI virtual agents μέσα σε λίγα λεπτά καθώς και να τους συνδέσουν με ασφάλεια με τα δικά τους πληροφοριακά συστήματα, για να πετύχουν εξατομικευμένη εμπειρία για τους τελικούς χρήστες.

Ήδη αρκετοί από τους πελάτες μας χρησιμοποιούν το LLM μας για να δημιουργήσουν/βελτιώσουν τις απαντήσεις των AI virtual agents όπως η Viva και η Kaizen Gaming, με τα αποτελέσματα να είναι άκρως ενθαρρυντικά.

S.M.: Δραστηριοποιείστε σε μια πολύ κρίσιμη αγορά, αυτή της εξυπηρέτησης πελατών για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, με τους υπάρχοντες AI virtual agents να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πελατών. Πώς προσεγγίζετε το θέμα και πώς διαφοροποιείστε από τον ανταγωνισμό;

Γιώργος Καραγιάννης: Οι λύσεις που υπάρχουν στην αγορά είναι πολλές, από chatbots και τα λεγόμενα ChatGPT wrappers μέχρι προηγμένους Generative AI εικονικούς βοηθούς. Παρ’ όλα αυτά δεν έχουν όλες οι λύσεις τις ίδιες δυνατότητες και αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός διαχωρισμός που πρέπει να κατανοήσουμε όλοι.

Πολλές εταιρείες βασίζονται στο GPT-4 για να «διαβάσουν» τα δεδομένα των πελατών τους και να αυτοματοποιήσουν διαδικασίες. Αυτό εγείρει βάσιμες ανησυχίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού, αποθήκευσης και προστασίας των δεδομένων των επιχειρήσεων. Η Moveo.AI αντιμετωπίζει αυτές τις ανησυχίες διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Generative AI χωρίς να διακινδυνεύσουν την ακεραιότητα των δεδομένων τους.

Συγχρόνως, οι περισσότερες λύσεις στην αγορά αδυνατούν να κατανοήσουν συγκεκριμένες ορολογίες και διαδικασίες και επομένως να απαντήσουν σε ερωτήσεις πελατών. Το LLM της Moveo.AI έχει εκπαιδευτεί στην εξυπηρέτηση των πελατών σε κλάδους όπως FinTech, GameTech και eCommerce. Αυτή η στρατηγική εστίαση όχι μόνο εξασφαλίζει άμεσες και ακριβείς απαντήσεις σε ερωτήματα, αλλά και ελαχιστοποιεί το φαινόμενο της ψευδαίσθησης, παρέχοντας μια αξιόπιστη εμπειρία.

S.M.: Ποια είναι η μεγαλύτερη αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας και πώς αυτή μπορεί να γίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

Πάνος Καραγιάννης: Ο ανταγωνισμός μας σε παγκόσμιο επίπεδο αριθμεί περίπου 30 πολύ μεγάλες εταιρείες. Παρ’ όλα αυτά, η λύση που προσφέρουμε είναι αρκετά καινοτόμα και θεωρούμε ότι έχουμε αρκετά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Είμαστε η μόνη εταιρεία παγκόσμια που έχει καταφέρει να βγει παραγωγικά με δικό της LLM μοντέλο και αυτή είναι μόνο η αρχή.

Η μεγάλη επιτυχία της Moveo.AI είναι ότι συνδυάζει τις δυνατότητες του Generative AI με τις διαδικασίες κάθε εταιρείας, με έναν ασφαλή τρόπο. Η ασφάλεια και προστασία των δεδομένων των πελατών μας είναι υψίστης σημασίας για εμάς. Όλα τα δεδομένα και συνομιλίες των πελατών μας παραμένουν ασφαλή, αποκομμένα από τρίτα συστήματα όπως το GPT-4, είτε στα δικά μας συστήματα είτε ακόμα και στα συστήματά τους.

Συγχρόνως μέσω της διασύνδεσης με τα συστήματα των πελατών μας, παρέχουμε τη δυνατότητα για άκρως προσωποποιημένες απαντήσεις από πολλαπλά κανάλια, όπως web, WhatsApp, Viber, Instagram, Messenger κλπ.

S.M.: Τι πρόκειται να δούμε μελλοντικά στο χώρο των AI virtual agents γενικά και ειδικά στις υπηρεσίες της Moveo;

Πάνος Καραγιάννης: Πιστεύουμε πως το Generative AI θα δημιουργήσει μια νέα γενιά προηγμένων εικονικών βοηθών. Οι προσωποποιημένες απαντήσεις, η ανίχνευση μοτίβων συμπεριφοράς σε πραγματικό χρόνο και η ανάλυσή τους (sentiment analysis) θα αποτελέσουν ζητήματα που επιχειρήσεις όπως η Moveo.AI θα εξερευνήσουν στο μέλλον.

Στόχος της Moveo.AI  είναι να ταράξει τα νερά και να απλοποιήσει τη διαδικασία δημιουργίας και βελτίωσης των εικονικών βοηθών, κάτι που ήδη έχουμε καταφέρει μέσω του LLM μας. Έχουμε πάει ένα βήμα παραπέρα από την απλή εξυπηρέτηση πελατών και επικεντρωνόμαστε στη βελτίωση των εμπειριών, αυτοματοποιώντας διαδικασίες υποβολής αιτήσεων και onboarding νέων πελατών.

 

Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στο Startupper MAG #45

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις