Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

PhotoRoom: Το νέο “αστέρι” της GenAI που γίνεται trend

Οι συνεργασίες υψηλού προφίλ με την Taylor Swift για το πιο πρόσφατο άλμπουμ της και την ταινία Barbie του καλοκαιριού, εδραίωσαν επίσης τη φήμη του ως σταρ της GenAI.

 

Το PhotoRoom ήρθε στο προσκήνιο το περασμένο φθινόπωρο όταν η ισχυρή εταιρεία VC Andreessen Horowitz δημοσίευσε μια έκθεση αναφέροντας ότι είναι η έκτη πιο δημοφιλής υπηρεσία GenAI στον κόσμο, κοντά σε εφαρμογές όπως το ChatGPT της OpenAI και το Bard της Google. Οι συνεργασίες με την Taylor Swift για το πιο πρόσφατο άλμπουμ της και την ταινία Barbie του καλοκαιριού, εδραίωσαν επίσης τη φήμη του ως “σταρ” της GenAI.
Έχει αναπτύξει ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να αφαιρέσει και να αντικαταστήσει το φόντο φωτογραφιών και οι συνδρομές για τη χρήση του δημιουργούν 50 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα λιγότερο από τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του.
Παρά αυτό το γρήγορο ξεκίνημα, η εταιρεία αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό από νέες εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών που υποστηρίζονται από AI. Και όπως τόσες πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις GenAI, η ανάπτυξη του PhotoRoom αντιμετωπίζει πιθανές προκλήσεις με βάση το κόστος και τη διαθεσιμότητα της υπολογιστικής ισχύος που χρειάζεται.
Αλλά ακόμη και όταν ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Matthieu Rouif αγωνίζεται να κρατήσει το PhotoRoom ένα βήμα μπροστά και να αποφύγει τις παγίδες της μαζικής κλιμάκωσης, είναι έκπληκτος από το πώς η GenAI έχει ξαναγράψει τους κανόνες – και έχει επιταχύνει την ανάπτυξη της εταιρείας του – με τρόπο που ακόμη και ο ίδιος δεν θα μπορούσε να προβλέψει πριν από ένα χρόνο.
Σε αντίθεση με πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις GenAI, ωστόσο, το PhotoRoom έχει στην πραγματικότητα ένα εμπορικό προϊόν που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με την Apptopia, το PhotoRoom είχε 8,49 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως τον Οκτώβριο, από 3,42 εκατομμύρια τον Ιανουάριο, αύξηση 150%. Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν στα 12,89 εκατομμύρια τον Οκτώβριο από 3,13 εκατομμύρια τον Ιανουάριο, αναφέρει η εταιρεία, για αύξηση 310%.
Το PhotoRoom εκπαίδευσε τα μοντέλα του χρησιμοποιώντας τα δικά του δεδομένα. Ο Rouif λέει ότι διασφαλίζει πως οι χρήστες θα αποφύγουν τυχόν ζητήματα παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων, αλλά τους επιτρέπει επίσης να ενσωματώσουν τα σχόλια πιο γρήγορα. Αυτή η εκπαίδευση της επέτρεψε να κάνει την πλατφόρμα πιο ακριβή εξαλείφοντας τις λεγόμενες «ψευδαισθήσεις», όπου η τεχνητή νοημοσύνη παρερμηνεύει και παραμορφώνει πολύπλοκες εικόνες όπως το μοτίβο σε ένα φλιτζάνι καφέ.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις