Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

TikTok: Πιο γρήγορες αναζητήσεις με μια συντόμευση στην οθόνη της συσκευής των χρηστών

Το TikTok ενθαρρύνει τους χρήστες να προσθέσουν τη σελίδα αναζήτησης στην αρχική τους οθόνη, για να κάνουν πιο γρήγορες αναζητήσεις με μια συντόμευση.

Το TikTok θέλει περισσότερα άτομα να αναζητούν πιο συχνά την πλατφόρμα και ενθαρρύνει τους χρήστες να προσθέσουν την αναζήτηση στην αρχική οθόνη της συσκευής τους.

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η Gen Z χρησιμοποιεί συγκεκριμένα το TikTok for Search, μερικές φορές ως εναλλακτική της Google, και πέρυσι η εταιρεία εισήγαγε διαφημίσεις αναζήτησης. Το TikTok είναι κάτι περισσότερο από μια πλατφόρμα ευαισθητοποίησης, μπορεί επίσης να δημιουργήσει πωλήσεις για επωνυμίες και επιχειρήσεις. Το TikTok ενθαρρύνει τους χρήστες να προσθέσουν τη σελίδα αναζήτησης στην αρχική τους οθόνη, για να κάνουν πιο γρήγορες αναζητήσεις με μια συντόμευση.

Το TikTok έχει 170 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ, σύμφωνα με πρόσφατη μαρτυρία του CEO του TikTok Shou Chew και σχεδόν 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Η αναζήτηση αποτελεί ήδη βασικό στοιχείο του TikTok στην Κίνα, με τους χρήστες να μπορούν να αναζητήσουν τοπικές επιχειρήσεις, εστιατόρια, να παραγγείλουν φαγητό και που θα παραδοθεί απευθείας από την εφαρμογή. Το κινεζικό TikTok, που ονομάζεται “Douyin”, πειραματίζεται επίσης με τη γενετική αναζήτηση AI, επιτρέποντας στους χρήστες να μεγιστοποιήσουν την αναζήτηση τόσο εντός όσο και εκτός της εφαρμογής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις