Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Google DeepMind παρουσίασε το SIMA, έναν AI agent που εκπαιδεύεται στο gaming

Το SIMA, το οποίο σημαίνει Scalable, Instructable, Multiworld Agent, βρίσκεται επί του παρόντος σε στάδιο έρευνας.

Η Google DeepMind παρουσίασε το SIMA, έναν AI agent που εκπαιδεύεται στο gaming, ώστε να παίζει περισσότερο σαν άνθρωπος παρά σαν τεχνητή νοημοσύνη. Το SIMA, το οποίο σημαίνει Scalable, Instructable, Multiworld Agent, βρίσκεται επί του παρόντος σε στάδιο έρευνας.

Το SIMA θα μάθει τελικά πώς να παίζει οποιοδήποτε βιντεοπαιχνίδι, ακόμη και παιχνίδια χωρίς γραμμική διαδρομή για να τερματίσει το παιχνίδι και παιχνίδια ανοιχτού κόσμου. Συνδυάζει τη διδασκαλία φυσικής γλώσσας με την κατανόηση 3D κόσμων και την αναγνώριση εικόνας.

Η Google συνεργάστηκε με οκτώ προγραμματιστές παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Hello Games, Embracer, Tuxedo Labs, Coffee Stain και άλλων, για να εκπαιδεύσει και να δοκιμάσει το SIMA. Οι ερευνητές συνέδεσαν το SIMA σε παιχνίδια όπως το No Man’s Sky, το Teardown, το Valheim και το Goat Simulator 3 για να διδάξουν στον πράκτορα AI τα βασικά του παιχνιδιού. Σε μια ανάρτηση ιστολογίου, η Google είπε ότι το SIMA δεν χρειάζεται ένα προσαρμοσμένο API για να παίξει τα παιχνίδια ή να αποκτήσει πρόσβαση στους πηγαίους κώδικες.

Η ομάδα δημιούργησε πρώτα ένα νέο περιβάλλον στη μηχανή Unity, όπου οι πράκτορες έπρεπε να δημιουργήσουν γλυπτά για να δοκιμάσουν την κατανόησή τους για τον χειρισμό αντικειμένων. Στη συνέχεια, η Google κατέγραψε ζεύγη ανθρώπινων παικτών – ο ένας ελέγχει το παιχνίδι και ο άλλος δίνει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια – για να καταγράψει οδηγίες γλώσσας. Στη συνέχεια, οι παίκτες έπαιξαν ανεξάρτητα για να δείξουν τι οδήγησε στις ενέργειές τους στο παιχνίδι. Όλα αυτά τροφοδοτήθηκαν στους πράκτορες της SIMA για να μάθουν να προβλέπουν τι θα συνέβαινε στη συνέχεια στην οθόνη.

Το SIMA έχει επί του παρόντος περίπου 600 βασικές δεξιότητες, όπως το στρίψιμο αριστερά, το ανέβασμα μιας σκάλας και το άνοιγμα του μενού για τη χρήση ενός χάρτη.

Το SIMA δεν προορίζεται να είναι ένα NPC που λειτουργεί με AI όπως αυτά της Nvidia και της Convai, αλλά ένας άλλος παίκτης σε ένα παιχνίδι που επηρεάζει το αποτέλεσμα. Ο συν-επικεφαλής του έργου SIMA, Frederic Besse, δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε τι είδους χρήσεις θα μπορούσαν να φέρουν οι AI agents στο gaming εκτός της ερευνητικής σφαίρας.

Όπως και οι AI NPCs, ωστόσο, το SIMA μπορεί τελικά να μάθει να μιλάει, αλλά απέχει πολύ από αυτό. Ο SIMA μαθαίνει ακόμα πώς να παίζει παιχνίδια και να προσαρμόζεται σε αυτά που δεν έχει παίξει πριν. Η Google δήλωσε ότι με πιο προηγμένα μοντέλα AI, ο SIMA μπορεί τελικά να είναι σε θέση να κάνει πιο περίπλοκες εργασίες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις