Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Superfy: Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, με επίκεντρο την Gen Z, συγκέντρωσε 2,2 εκατ. δολάρια

Το κοινωνικό δίκτυο βασίζεται σε συνομιλία όπου οι χρήστες δημοσιεύουν ερωτήσεις ή θέματα και συνομιλούν με άτομα one-on-one ή σε ομάδες.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Superfy με έδρα το Λονδίνο συγκέντρωσε 2,2 εκατομμύρια δολάρια στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης, ανεβάζοντας τη συνολική χρηματοδότησή της στα 6,7 εκατομμύρια δολάρια.

 

Στον γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν άγγελοι επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του Alon Matas, ιδρυτή της BetterHelp, του Nir Greenberg, ιδρυτή της Natural Intelligence και των ιδρυτών της Ilyon, η οποία εξαγοράστηκε από την Miniclip που ανήκει στην Tencent.

Με αυτήν την επένδυση, η Superfy είναι έτοιμη να διαταράξει το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο η Gen Z συνδέεται στο διαδίκτυο.

Ιδρύθηκε από τους Michal Tamir και Gil Schoenberg, το σλόγκαν του Superfy είναι “Ask Anything!” και λειτουργεί ως κοινωνικό δίκτυο που βασίζεται σε συνομιλία όπου οι χρήστες δημοσιεύουν ερωτήσεις ή θέματα και συνομιλούν με άτομα one-on-one ή σε ομάδες. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, συνδέει τους χρήστες με πραγματικούς ανθρώπους που μπορούν να παρέχουν τις απαντήσεις, τις συμβουλές και τις συστάσεις που χρειάζονται. Μπορούν να συζητήσουν οτιδήποτε έχουν στο μυαλό τους και να λάβουν απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο, συμβουλές και πολλά άλλα, σε μια ζωντανή συνομιλία, σε μόλις 20 δευτερόλεπτα. 

Το Superfy έχει πάνω από 500.000 εγγεγραμμένους χρήστες που περνούν κατά μέσο όρο 40 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή, ξεπερνώντας τις παλαιού τύπου εφαρμογές όπως το Snap, το Instagram και το X όσον αφορά την αφοσίωση. Αυτήν τη στιγμή αποστέλλονται περισσότερα από 20 εκατομμύρια μηνύματα μέσω της εφαρμογής ανά μήνα και η βάση χρηστών είναι σε μεγάλο βαθμό άτομα ηλικίας 18–21 ετών στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά.

 

Η κυκλοφορία της νέας λειτουργίας Groups έχει βελτιώσει σημαντικά τη συνολική απόδοση της εφαρμογής, με τον μέσο χρόνο που αφιερώνει κάθε χρήστης στην εφαρμογή ανά ημέρα να αυξάνεται κατά ένα τρίτο στα 40 λεπτά και τον αριθμό των συνολικών μηνιαίων μηνυμάτων που αποστέλλονται να διπλασιάζεται στα 20 εκατομμύρια.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις