Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

25 χρόνια Lidl Ελλάς: Επενδύσεις 1,4 δισ. ευρώ και πρωτοποριακά σχέδια για το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

Τα πρώτα self-checkout ταμεία λανσάρονται ήδη στο κατάστημά της Lidl στη Σίνδο Θεσσαλονίκης

Ήταν Ιούνιος του 1999 όταν άνοιξαν τα πρώτα 10 καταστήματα της Lidl στην Ελλάδα. Περίπου έναν χρόνο νωρίτερα, η γερμανική αλυσίδα είχε δημιουργήσει αποθηκευτικές εγκαταστάσεις στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης με σκοπό να προετοιμάσει το έδαφος για τη δραστηριοποίηση της στη χώρα μας. Σήμερα, 25 χρόνια μετά, έχοντας επενδύσει περίπου 1,4 δισ. ευρώ στην ελληνική αγορά, η Lidl είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης του οργανωμένου λιανεμπορίου στη χώρα μας με 230 καταστήματα, στα οποία απασχολούνται πάνω από 6.700 εργαζόμενοι.

Με σλόγκαν «Το Lidl στα καλύτερά του», η εταιρεία συνεχίζει δυναμικά την πορεία της στην ελληνική αγορά στηρίζοντας τον Έλληνα καταναλωτή, την κοινωνία, αλλά και θωρακίζοντας το περιβάλλον, φροντίζοντας όχι μόνο για το σήμερα, αλλά και τις γενιές που θα ακολουθήσουν.

Για να γιορτάσει τα 25 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η Lidl Ελλάς πραγματοποίησε την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024 μια λαμπερή εκδήλωση γεμάτη γεύσεις, ξεχωριστές εμπειρίες και διασκέδαση στο Anassa City Events, παρουσία θεσμικών φορέων, εκπροσώπων των Μ.Μ.Ε, προμηθευτών της εταιρείας και στελεχών της αγοράς.

Κατά την είσοδό τους, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε μία έκθεση-αφιέρωμα στην πορεία της Lidl Ελλάς τα τελευταία 25 χρόνια, αλλά και στα προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας που, μέσω του δικτύου καταστημάτων της, προωθούνται σε 31 χώρες, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ.

Το κοινό καλωσόρισε ο CEO και Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger, ο οποίος ευχαρίστησε από καρδιάς όλες και όλους, όσοι εμπιστεύονται την εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια. «Για όσα έχουμε κατακτήσει, χρειάστηκε κόπος, συλλογική προσπάθεια, μεράκι. Όμως, κάθε ημέρα που κυλάει οι βάσεις μας δυναμώνουν, ενισχύουμε τα θεμέλιά μας και μεγαλώνουμε το αποτύπωμά μας στην αγορά και την κοινωνία. Μαζί συνεχίζουμε ακόμα πιο αποφασιστικά, το δυναμικό μας ταξίδι στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο», πρόσθεσε ο Martin Brandenburger.

«Έχουμε έναν ξεκάθαρο στόχο. Να καλύπτουμε τις καθημερινές ανάγκες όλων, με γρήγορες, απλές και εύκολες αγορές. Το πετυχαίνουμε γιατί οι καταναλωτές έχουν εύκολη πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα καθημερινών βασικών αναγκών, στην καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής, στα 230 καταστήματά μας.Και το σημαντικότερο: Προσφέρουμε τις ίδιες τιμές σε όλα τα καταστήματά μας, ανεξαρτήτως τοποθεσίας», τόνισε ο CEO και Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Καινοτόμες πρωτοβουλίες που διαμορφώνουν το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

Μιλώντας για τις καινοτομίες της Lidl ο κ. Brandenburger ανέφερε πως« τα πρώτα μας self-checkout ταμεία λανσάρονται ήδη στο κατάστημά μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης. Το καλύτερο self-checkout σύστημα στην αγορά. Άλλες καινοτομίες είναι η εφαρμογή του e-Ticket (ψηφιακή απόδειξη) για όλους τους χρήστες του Lidl Plus, καθώς και ακόμα περισσότερες συνεργασίες μέσω της εφαρμογής μέχρι τον Ιούλιο του 2024, όπου θα δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες του προγράμματος πιστότητας να έχουν ακόμα περισσότερα οφέλη».

Κορυφαίος εργοδότης σε Ελλάδα και Ευρώπη

Σύμφωνα με τον κ. Brandenburger στρατηγική αρχή της Lidl είναι να προσφέρει στους ανθρώπους της αμοιβές και επιπρόσθετες παροχές που είναι και ανταγωνιστικές και πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς. Έτσι λοιπόν, από τον Δεκέμβριο του 2023 η εταιρεία καθιέρωσε τον κατώτατο μισθό πλήρους απασχόλησης στα 1.000 ευρώ μεικτά για όλους τους εργαζομένους της.

Όπως ανέφερε ο ίδιος «δεν είναι τυχαίο ότι για 8η συνεχή χρονιά η Lidl Ελλάς αποτελεί Κορυφαίο Εργοδότη σε Ελλάδα και Ευρώπη για τη δέσμευσή της για ένα συμπεριληπτικό και φιλικό περιβάλλον με ίσες ευκαιρίες. Συγκαταλέγεται, μάλιστα, στη 2η σειρά στην κατάταξη ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες επιλογής, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του kariera.gr».

Ένας αξιόπιστος συνεργάτης

Μιλώντας για την σχέση της Lidl Ελλάς με τους προμηθευτές της ο κ. Brandenburger είπε ότι η «Lidl στέκεται ως αξιόπιστος συνοδοιπόρος και συμπαραστάτης τους με μέσο όρο εξόφλησης των προμηθευτών τις 41 ημέρες, όταν ο μέσος όρος του κλάδου είναι 117 ημέρες.Ταυτόχρονα, με τη δική μας βοήθεια, γίνονται πρεσβευτές του Ελληνικού παραγωγικού πλούτου, στις αγορές του εξωτερικού, μέσα από τα καταστήματά μας. Η Lidl Ελλάς αναπτύσσεται μαζί με τους πάνω από 400 Έλληνες προμηθευτές της. Ειδικότερα, για το 2023 προωθήσαμε 1.624 κωδικούς, από 409 προμηθευτές, δημιουργώντας κύκλο εργασιών σχεδόν μισού δισεκατομμυρίου ευρώ. Τα €92 εκ. αφορούν τα εξαγωγικά προϊόντα Eridanous. Και φανταστείτε πώς η ελληνική αξία πολλαπλασιάζεται αφού είμαστε ο Νο 1 retailer στην Ευρώπη ως όμιλος Schwarz και Νο 4 παγκοσμίως».

Στη μάχη για ένα πιο βιώσιμο μέλλον

Αναφερόμενος στις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ο κ. Brandenburger δήλωσε ότι: «Η βιωσιμότητα βρίσκεται βαθιά ριζωμένη στο DNA μας. Και η στρατηγική μας “Καλό για το περιβάλλον, καλό για τον άνθρωπο, που καταλήγει στο καλό για σένα”συνοψίζει όλα όσα μας ξεχωρίζουν.Για παράδειγμα, η διάθεση της επαναχρησιμοποιούμενης σακούλας «too good to waste» για τα φρούτα και τα λαχανικά θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος Ιουλίου σε όλα τα καταστήματά μας.Φροντίζουμε το σήμερα και εξασφαλίζουμε επάρκεια αγαθών και πόρων για τις γενιές που θα ακολουθήσουν.Προχωράμε αποφασιστικά προς το μέλλον με αξίες που γίνονται χάρτης και πυξίδα για κάθε μας επιλογή. Στις δύσκολες συγκυρίες φροντίζουμε να στεκόμαστε ακόμα περισσότερο δίπλα στους stakeholder μας. Είμαστε πάνω απ’ όλα ένας υπεύθυνος και αξιόπιστος συνεργάτης. Ναι, είναι αλήθεια, περάσαμε δύσκολες συγκυρίες και χρειάστηκε να εργαστούμε σε πρωτόγνωρες συνθήκες. Και είναι ακριβώς αυτές οι πρωτοβουλίες που μας οδήγησαν για μία ακόμα χρονιά στη διάκριση “Most Sustainable Companies”. Μέχρι σήμερα, έχουμε δώσει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ σε δαπάνες για κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις».

Κλείνοντας ο επικεφαλής της Lidl Ελλάς είπε πως «η μεγαλύτερη επένδυσή μας στην Ελλάδα αντικατοπτρίζεται στην εμπιστοσύνη και στην αξιοπιστία που μας αναγνωρίζει η Ελληνίδα και ο Έλληνας καταναλωτής. Αυτή η πολύτιμη παρακαταθήκη είναι η δύναμη που οδηγεί τη σκέψη μας, κάθε μας βήμα προς το μέλλον. Ναι, 25 χρόνια μετά στα Lidl είμαστε στα καλύτερά μας. Και το γιορτάζουμε. Το αξίζουμε, το αξίζετε όλες και όλοι εσείς που βαδίζετε μαζί μας».

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Lidl Ελλάς επιφύλαξε μια μεγάλη έκπληξη για τους παρευρισκόμενους. Ο γνωστός chef Λαζάρου χάρισε ένα ξεχωριστό μαγειρικό show στην πρωτοεμφανιζόμενη Lidl Food Academy on the go, τη νέα κινητή κουζίνα φαγητού της Lidl Ελλάς. Μαζί με την ομάδα του προετοίμασαν, μεταξύ άλλων, το εμβληματικό πιάτο για τα 25 χρόνια της εταιρείας, κους κους Μετσόβου με κρέμα παντζάρι και γαρίδες, καθώς και δύο επιπλέον δημιουργίες με την υπογραφή του, ενώ το γλυκό επιμελήθηκε ο pastry chef Θοδωρής Μυωσίδης.

Αμέσως μετά, ακολούθησε μία μουσική εκδήλωση με παρουσιαστή τον αγαπημένο ηθοποιό, σεναριογράφο και πρεσβευτή της Lidl Ελλάς, Γιώργο Καπουτζίδη. Η μαγική βραδιά έκλεισε με τις μοναδικές ερμηνείες της Ανδριάννας Μπάμπαλη, του Ησαΐα Ματιάμπα, του Ίαν Στρατή, της Νατάσσας Μυνδρινού, της Αθηνάς Ρούτση και του Νικόλα Ραπτάκη, οι οποίοι διασκέδασαν το κοινό σε μία ξεχωριστή μουσική αναδρομή από το 1999 έως και σήμερα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις