Η Benchmark επένδυσε 17 εκατ. δολάρια στη AI trading app Fomo

Σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη της έπαιξε η προσθήκη υποστήριξης Apple Pay μόλις ένα μήνα μετά το λανσάρισμα

Βαγγέλης Γραικόπουλος
2'

Η Fomo, μια startup στον χώρο των Fintech και Crypto trading, ανακοίνωσε χρηματοδότηση Series A ύψους 17 εκατομμυρίων δολαρίων.

Του γύρου ηγήθηκε το Venture Capital fund Benchmark, μαζί με πάνω 140 Angel investors. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν σημαντικά ονόματα του crypto όπως ο CEO της Polygon Labs Marc Boiron, ο συνιδρυτής του Solana Raj Gokal αλλά και ο διάσημος Balaji Srinivasan, πρώην CTO της Coinbase.

Η εφαρμογή που λανσαρίστηκε τον Μάιο του 2025 διαθέτει ένα φιλόδοξο όραμα: να καταστήσει διαθέσιμα όλα τα κρυπτονομίσματα (έχει ήδη εκατομμύρια σε διάφορα blockchains) σε ένα εύχρηστο περιβάλλον συναλλαγών χωρίς τεχνικές δυσκολίες. Μάλιστα, έχει ενσωματώσει και κοινωνικό στοιχείο, επιτρέποντας στους χρήστες να ακολουθούν φίλους και επενδυτικούς ηγέτες για να βλέπουν τις κινήσεις τους.

Σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη της Fomo έπαιξε η προσθήκη υποστήριξης Apple Pay μόλις ένα μήνα μετά το λανσάρισμα. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες να ξεκινήσουν γρήγορα τις συναλλαγές, με αποτέλεσμα εκτόξευση των εσόδων της σε περίπου 150.000 δολάρια την εβδομάδα και τζίρο 3 εκατομμυρίων δολαρίων την ημέρα. Η Fomo εισπράττει προμήθεια 0,50% ανά συναλλαγή, χωρίς να επιφορτίζει τους χρήστες με τις παραδοσιακές «gas fees» των blockchains, κάτι που αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Τα σχέδια της εταιρείας εκτείνονται πέραν των κρυπτονομισμάτων, με στόχο την ενσωμάτωση άλλων τύπων χρηματοοικονομικών προϊόντων, όπως αγορές προβλέψεων και τυποποιημένους τίτλους όπως ομόλογα.

Η επιτυχία της Fomo καταδεικνύει πώς η στοχευμένη δικτύωση και η στρατηγική προσέγγιση στην προσέλκυση επενδυτών μπορούν να αποτελέσουν ισχυρό μοχλό ανάπτυξης για startups στον κλάδο της τεχνολογίας και ειδικά των κρυπτονομισμάτων, ανοίγοντας νέους δρόμους για την υιοθέτησή τους από το ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο