Η εταιρεία αισθητήρων αυτοκινήτων TriEye ανακοίνωσε σήμερα νέο γύρο χρηματοδότησης ύψους 17 εκατ. δολαρίων, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη αισθητήρων για συνθήκες χαμηλής ορατότητας για διασυνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα.
Επικεφαλής του γύρου είναι η Intel Capital, η οποία συνεχίζει να επικεντρώνεται σε τομείς όπως η τεχνολογία Al και οι μεταφορές. Στην χρηματοδότηση συμμετείχε επίσης ο Marius Nacht, συνιδρυτής της Check Point Software Technologies και η Grove Ventures, η οποία είχε χρηματοδοτήσει την TriEye και στο παρελθόν.
Ο Avi Bakal, συνιδρυτής και CEO της TriEye, δήλωσε ότι ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη προϊόντων, καθώς και για την επέκταση των σχέσεων με τους συνεργάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η TriEye, με έδρα το Τελ Αβίβ, χρησιμοποιεί μια τεχνολογία γνωστή ως υπεριώδης ακτινοβολία μικρού μήκους (SWIR). Η HD SWIR κάμερα της εταιρείας επιτρέπει στα οχήματα που διαθέτουν αυτοματοποιημένα η αυτόνομα χαρακτηριστικά να λειτουργήσουν κάτω από δύσκολες συνθήκες όπως είναι η κακοκαιρία, ο κακός φωτισμός ή η ομίχλη.
«Τότε είναι που συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα», αναφέρει ο Bakal. «Δεν συμβαίνουν όταν είναι καθαρός ο ουρανός».
Ο Bakal ίδρυσε την TriEye το 2016, μαζί με τον Omer Kapach και τον Uriel Levy. Η τεχνολογία τους βασίστηκε στην έρευνα που είχε πραγματοποιήσει ο Levy στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ.
Παρόλο που υπάρχουν κι άλλες τεχνολογίες που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα ίδια προβλήματα, είναι συνήθως πολύ ακριβές και «απευθύνονται» σε πελάτες όπως ο στρατός. Η TriEye τονίζει ότι έχει βελτιώσει την τεχνολογία της, βρίσκοντας παράλληλα έναν τρόπο μαζικής παραγωγής, ο οποίος μείωσε σημαντικά το κόστος.
Με τη μείωση του κόστους και την αύξηση της αποτελεσματικότητας, η εταιρεία πιστεύει ότι θα αρθεί ένα σημαντικό εμπόδιο και όλο και περισσότερα οχήματα θα «καταλήγουν» με αυτόματα χαρακτηριστικά και εν τέλει πλήρη αυτονομία.