Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το 73% των Ελλήνων προτιμά πλέον τις ανέπαφες συναλλαγές

Καθώς διανύουμε την έκτη εβδομάδα περιορισμού μετακινήσεων στην Ελλάδα λόγω των μέτρων για τον περιορισμό του Covid-19, μία νέα έρευνα καταναλωτών από την N26 αποκαλύπτει τις επιπτώσεις του ιού όχι μόνο στην υγεία και την καθημερινότητα των καταναλωτών αλλά και στα οικονομικά τους.

Σε αυτή την έρευνα έλαβαν μέρος 10.000 ενήλικες από όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, από τους οποίους ζητήθηκε να μοιραστούν τον τρόπο που επηρεάστηκε η οικονομική τους ζωή από την πανδημία, αποκαλύπτοντας ότι οι οικονομικές ανησυχίες είναι πλέον στη δεύτερη θέση αμέσως μετά την υγεία, για τους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο.

Αυτές οι οικονομικές ανησυχίες έχουν οδηγήσει ένα εντυπωσιακό 81% των ενηλίκων Ελλήνων να δηλώσει ότι έχει αλλάξει τις οικονομικές του προτεραιότητες.

Οι φόβοι γύρω από την οικονομία αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία στο μυαλό των Ελλήνων, με σχεδόν τους μισούς (45%) να ανησυχούν για την αύξηση του κόστους διαβίωσης και το 31% να έχουν άγχος για την εργασιακή τους ασφάλεια. Αυτές οι ανησυχίες είναι ακόμη υψηλότερες στις μεγαλύτερες ηλικίες αλλά σχετικά ίσες μεταξύ ανδρών και γυναικών.

Υπό το πρίσμα της οικονομικής αβεβαιότητας, το 59% των Ελλήνων δήλωσε ότι πλέον αποταμιεύει περισσότερα χρήματα από ότι πριν την κρίση – βάζοντας στην άκρη περίπου 140 ευρώ επιπλέον τον μήνα.

«Ενώ βλέπουμε άμεσα τις επιπτώσεις που έχει ο ιός Covid-19 στην καθημερινότητα μας, αυτό που είναι λιγότερο εμφανές είναι οι τεράστιες επιπτώσεις του στις καθημερινές μας συναλλαγές», δήλωσε ο Sarunas Legeckas, General Manager Greater Europe της N26.    «Η έρευνά μας παρουσιάζει ξεκάθαρα το οικονομικό στρες και τις ανησυχίες για αυτήν την πανδημία, και πως οι Έλληνες έχουν αλλάξει όχι μόνο τον τρόπο ζωής τους αλλά ως αποτέλεσμα αυτού και τις οικονομικές τους συνήθειες.

Αυτό που έχει, επίσης, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι αλλαγές που έχουν προκύψει στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ξοδεύουν τα χρήματα τους. Το 81% των Ελλήνων παραδέχτηκε πως έχει αλλάξει τις συνήθειες του στα αγαθά που αγόραζε κάθε μήνα. Ενώ λοιπόν, τα ψώνια στο σουπερμάρκετ παραμένουν το μεγαλύτερο έξοδο όπως και πριν την πανδημία, στη δεύτερη και στην τρίτη θέση, όπου προηγουμένως βρίσκονταν η διασκέδαση, η μόδα και οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα αντίστοιχα, τώρα έχουν ανέλθει οι συνδρομές σε υπηρεσίες και delivery.

Τέλος, δεν άλλαξαν μόνο οι προτιμήσεις των ανθρώπων στο που ξοδεύουν τα χρήματά τους αλλά και στον τρόπο που το κάνουν. Το 73% των Ελλήνων δήλωσε ότι προτιμά τις ανέπαφες συναλλαγές και απομακρύνεται από τη χρήση μετρητών για λόγους υγιεινής.

«Κάποιες από τις οικονομικές αλλαγές και τάσεις θα διαρκέσουν όσο και η πανδημία, κάποιες άλλες όμως ήρθαν για να μείνουν», συνέχισε ο Sarunas Legeckas. «Οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται από πρώτο χέρι τα πλεονεκτήματα μιας ηλεκτρονικής τράπεζας που τους προσφέρει πρόσβαση από το κινητό ή τον υπολογιστή τους. Έχοντας τα χρήματά τους άμεσα διαθέσιμα στο κινητό τους, με μερικά ακόμα έξυπνα και καινοτόμα εργαλεία που βοηθούν στην αποταμίευση και τη μεταφορά κεφαλαίων».

26 Hours of Giving

Αξίζει να σημειωθεί ότι, απαντώντας στην κρίση, η N26 ανακοίνωσε το “26 Hours of Giving”, μία νέα πρωτοβουλία για την υποστήριξη της διεθνούς μάχης απέναντι στον COVID19. Στις 26 Απριλίου και για 26 ώρες, η N26 θα συμβάλλει με 1 ευρώ για κάθε δωρεά που θα πραγματοποιηθεί από τους 5 εκατομμύρια πελάτες της στους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα/Médecins Sans Frontières (MSF).

Η προσφορά της N26 θα ισχύει για όλες τις δωρεές που θα πραγματοποιηθούν με κάρτα της N26 μεταξύ της 6:00AM CET στις 26 Απριλίου και τις 8:00AM CET στις 27 Απριλίου. Οι πελάτες θα πρέπει απλά να επισκεφτούν την επίσημη σελίδα δωρεών των Γιατρών Χωρίς Σύνορα και να πραγματοποιήσουν μια δωρεά με την N26 κάρτα τους σε αυτόν τον εξαιρετικό διεθνή ανθρωπιστικό οργανισμό.

Όλοι οι χρήστες της N26 θα έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν αυτόν τον σκοπό, χωρίς να παίζει ρόλο ο τύπος του λογαριασμού τους, δωρεάν ή premium.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις