Ultimate magazine theme for WordPress.

Oracle και Microsoft “σφάζονται” στα πόδια του TikTok

Η μαζικότητα και η απήχηση του TikTok αποτελεί τεράστια επενδυτική ευκαιρία καθώς η βάση χρηστών του συνεχώς αυξάνεται και όλα δείχνουν πως η εγκατάσταση του στην τετράδα των κορυφαίων μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν θα είναι παροδική.

Η απόφαση του προέδρου των ΗΠΑ για την πώληση του TikTok προκειμένου να εξασφαλιστεί η συνέχεια της λειτουργίας του, έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την αγορά του.

Η μαζικότητα και η απήχηση του TikTok αποτελεί τεράστια επενδυτική ευκαιρία καθώς η βάση χρηστών του συνεχώς αυξάνεται και όλα δείχνουν πως η εγκατάσταση του στην τετράδα των κορυφαίων μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν θα είναι παροδική.

Πρόσφατα το Twitter έκανε κίνηση γα την εξαγορά του, σε μια προσπάθεια να βάλει στο “οπλοστάσιο” του ένα πιο fun μέσο, όμως αναλυτές και επενδυτές έκριναν ότι στην πραγματικότητα δεν έχει τα απαραίτητα μετρητά για να προχωρήσει.

Τις τελευταίες μέρες η Oracle έκανε την κίνηση της, σε μια προσπάθεια να αγοράσει τις δραστηριότητες του TikTok σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Όμως ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής λογισμικού στον κόσμο -που επικεντρώνεται στην πώληση λογισμικού cloud computing σε εταιρικούς πελάτες – δεν φαίνεται να έχει το υπόβαθρο για μια εφαρμογή κοινωνικών μέσων που απευθύνεται σε απλούς χρήστες. Στην πραγματικότητα, οι αναλυτές πιστεύουν ότι θα πρέπει να χτίσει έναν εντελώς νέο βραχίονα για να φιλοξενήσει την πλατφόρμα. Αλλά αυτό μπορεί να μην έχει σημασία: Σύμφωνα με πληροφορίες, η Oracle μίλησε σε εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων για μια συνεργασία με την ελπίδα ότι η δική τους εμπειρογνωμοσύνη θα μπορούσε να καλύψει τα κενά της σε ότι έχει να κάνει με κοινωνικά δίκτυα.

Και στο βάθος η Microsoft

Ο σοβαρότερος αντίπαλος της Oracle στην κούρσα απόκτησης του TikTok, φαίνεται να είναι η Microsoft, η οποία διαθέτει ήδη μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το LinkedIn αλλά και το Bing και διαθέτει και την απαραίτητη εμπειρία.

Φυσικά και οι δύο εταιρείες έχουν τα απαραίτητα κεφάλαια για να προχωρήσουν στην επόμενη φάση των συζητήσεων (μια “λεπτομέρεια” που δείχνει να μην διαθέτει αυτή την περίοδο το Twitter).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του προηγούμενου τριμήνου, η Oracle έχει μετρητά περίπου 43 δισ. δολαρίων οπότε θεωρητικά μπορεί να αγοράσει το TikTok, η αξία του οποίου αυτή την στιγμή υπολογίζεται περίπου ανάμεσα στα 20 και τα 50 δισ. δολάρια.

Από την μεριά της η Microsoft έχει πολλά περισσότερα (πάνω από 136 δισ. δολάρια σε ταμειακά διαθέσιμα), όμως αυτό δεν της δίνει κάποιο σημαντικό προβάδισμα, καθώς η Oracle μπορεί πολύ εύκολα να βρει μέσω επενδυτών και δανεισμού όσα κεφάλαια θελήσει. Ακόμα κι αν η Microsoft κερδίσει τελικά, τότε, θα έχει μεγαλύτερη πίεση να μετατρέψει το TikTok σε διαφημιστικό σταθμό για να δικαιολογήσει το πιθανότατα υψηλότερο κόστος του.

Το “ζουμί” βρίσκεται στα προσωπικά δεδομένα 

Η μεγαλύτερη ανησυχία της κυβέρνησης των ΗΠΑ (τουλάχιστον επίσημα) είναι ότι τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του TikTok εξάγονται στην Κίνα. Προϋπόθεση για την εξαγορά είναι τα δεδομένα αυτά να αλλάξουν διαδρομή και να είναι προσβάσιμα και διαχειρίσιμα από τους χρήστες.

Για τους καταναλωτές ή τους επενδυτές που πραγματικά ασχολούνται με αυτό, τότε αξίζει ίσως να εξετάσουν ποια εταιρεία είναι πίσω από τις πλατφόρμες που τρέχουν όλες οι αγαπημένες και δημοφιλείς εφαρμογές.

Και φυσικά, για να μπορεί κάποιος χρήστης να είναι σίγουρος για το αν βλέπει κάποιος τα δεδομένα του και να τα διαχειρίζεται ο ίδιος με ασφάλεια, τότε αυτό σίγουρα γίνεται καλύτερα στην Ευρώπη, η οποία έχει υψώσει τεράστια τείχη για την προστασία των προσωπικών δεδομένων

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.