Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Φινλανδική Supermetrics άντλησε €40 εκατ. για την διεθνή της επέκταση στο data warehousing

Η Φινλανδική εταιρεία Supermetrics, που ηγείται του τομέα του data integration και την οποία εμπιστεύονται κορυφαία στελέχη του Fortune 500, κατάφερε να αντλήσει το ποσό των €40 εκατομμυρίων. Ποσό, το οποίο αναμένεται να αξιοποιήσει προκειμένου αφενός μεν να κάνει πράξη την παγκόσμια επέκτασή της και αφετέρου δε να εισάγει την έννοια (και το περιεχόμενο, φυσικά…) του data warehousing στον ευρύτερο τομέα του marketing. Της σχετικής διαδικασίας χρηματοδότησης ηγήθηκε η Highland Europe, με την ενεργή συμμετοχή της IVP.

Οι λύσεις της Supermetrics, που έχουν σχεδιαστεί από marketers και απευθύνονται σε marketers, αποτελούν ένα out-of-the-box, Software as a Service (SaaS) εργαλείο διαχείρισης δεδομένων και ανάλυσης, παρέχοντας τις άκρως απαραίτητες απαντήσεις προς τους επαγγελματίες, όταν με την σειρά τους καλούνται να «τρέξουν» αποτελεσματικές, όσο και με υψηλό βαθμό επίδρασης καμπάνιες.

Η Supermetrics βελτιστοποιεί την μέχρι σήμερα διαδικασία που ακολουθούσαν οι επιχειρήσεις σχετικά με την χειροκίνητη εισαγωγή, τη διαχείριση, την ανάλυση και τη μετατροπή τεράστιων όγκων δεδομένων που προέρχονται από πολλαπλές πηγές marketing. Εργασία που συνήθως απαιτεί τουλάχιστον το 30% της εβδομαδιαίας εργασίας ενός μέσου τμήματος marketing!

Μέσω της Supermetrics, οι marketers και τα μέλη που απαρτίζουν τις ομάδες τους είναι σε θέση να αποκτήσουν ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι δουλεύει και τι όχι, αντλώντας και αξιοποιώντας παράλληλα δεδομένα τα οποία προέρχονται από ποικίλες πλατφόρμες.

Σε μια επταετία από την ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας της, η Supermetrics έχει καταφέρει να διαθέτει περισσότερους από 14.000 επιχειρήσεις-πελάτες, οι οποίες δραστηριοποιούνται σε μια πανσπερμία διαφορετικών τομέων της αγοράς. Μάλιστα, η Φινλανδική εταιρεία έχει καταφέρει να διπλασιάσει τον τζίρο της σε ετήσια βάση, ενώ την ίδια στιγμή το περιθώριο κέρδους της κινείται πάνω από το 30%! Μεταξύ των πελατών της συγκαταλέγονται οι Nestle, Warner Brothers, L’Oreal κ.ά. Όσο για τον βαθμό απόκτησης νέων πελατών, αναπτύσσεται με ρυθμούς 100% από το 2018 και εντεύθεν.

Η δική μας Blendo, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα, προσφέρει παρόμοιες υπηρεσίες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις