Το συνολικό ποσό των 20,8 δισ. ευρώ «παρήγαγαν» τα 10 κορυφαία online καταστήματα της Γερμανίας, όπως προκύπτει με βάση τα αποτελέσματα μελέτης που συνέταξαν από κοινού οι Statista και EHI Retail Institute. Μέγεθος, που «μεταφράζεται» στο 40% των συνολικών εσόδων που σημείωσαν τα 1.000 μεγαλύτερα eCommerce καταστήματα στην Γερμανική αγορά.
Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο είναι και το γεγονός ότι μόλις 3,5 δισ. ευρώ (6,7%) του συνόλου των εσόδων παρήχθη από εκείνες τις επιχειρήσεις που εντάσσονται στην σχετική λίστα των επιχειρήσεων οι οποίες κατατάσσονται στις θέσεις 501-1.000 με βάση το μέγεθός τους. Δείγμα, πως η γερμανική online αγορά εμφανίζει έντονα τα σημάδια του συγκεντρωτισμού.